הסדרה החדשה בטלוויזיה הטורקית מוכיחה שאנחנו ה"בד גייז" - וזו עובדה מוגמרת
הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין
מידרוג נתנה היום לחברת רבוע כחול נדל"ן דירוג ראשוני של "A1" לסדרות האג"ח שלה שבמחזור (א'-ב'), וכן לסדרות חדשות של אג"ח בסך של עד 300 מיליון שקל אותן מתכוונת החברה להנפיק
על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"
רמי לוי לגלי צה"ל: "אני חברה בורסאית, וניתן לראות את התנאים אצלי - אי-אפשר לבוא אליי בטענות על ניצול עובדים" ■ כזכור, לוי וטיב טעם מתנגדים להסכם הקיבוצי בענף רשתות השיווק שיזמו שופרסל ורבוע כחול
טוענים בתלונה לתמ"ת: "ההסכם הקיבוצי לעובדים שיזמו שופרסל ורבוע כחול נועד לפגוע בנו" ■ "קשה להניח כי תנאי ההעסקה של עובדי הרשתות הפרטיות מדירים שינה מעיניהם של קברניטי שופרסל ורבוע כחול"
נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
בתביעה, בהיקף 13 מיליון שקל, נטען כי הרשת מנצלת את אי-סימון תאריך התפוגה ויוצאת במבצעי חיסול למכירת מוצרים שמועד תפוגתם קרב, כך שהצרכן רוכש מוצר שהשימוש בו אינו יעיל ולעיתים אף מזיק לבריאות
נסענו לצפון לקנות ברמי לוי, חזרנו לירושלים כדי להריח חו"ל בגאפ, טסנו ללונדון ב-400 דולר והצטיידנו בגוגלפון אבל לא ב-iPhone ■ מדור הצרכנות של "גלובס" מסכם שנה - ומזכיר גם למה כדאי לחכות
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
מבצע זה מתווסף למבצע קודם של לוי, במסגרתו יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר 1 שקל בלבד לק"ג - ללא כל התניית קנייה ■ גם שאר רשתות השיווק נערכות לחגים וישקיעו מיליוני שקלים בהטבות קנייה שונות
זאת כחלק ממיזם כרטיסי המזון האלקטרוניים המעניקים אפשרות קנייה בכבוד בסניפי הרשתות ■ המהלך הוא בשיתוף עם זכיינית ערוץ 2 רשת, עיתון "גלובס" וחברת סלקאט
זאת על כל קנייה בסך 500 שקל ברשת ■ ההערכה היא כי שווי ההטבה עומד על 30-50 שקל ללקוח ■ ברשת מחסני כמעט חינם מציעים מבחר ירקות במחיר 20 אגורות לק"ג
זאת בנוסף לשיפוץ ותוספת קומות בנכס קיים של החברה בשטח הפרויקט בהשקעה של כ-10 מיליון דולר ■ המגדל יתנשא לגובה של 22 קומות ויכיל 35 אלף מ"ר למשרדים עם חמישה מרתפי חנייה
המבצע הוא בשיתוף רשת, "גלובס", סלקאט ורבוע כחול ■ מדובר בכרטיס אלקטרוני ייחודי ואישי, לקניית מזון בכל סניפי רבוע כחול, שחוסך מהנזקקים את המבוכה של חלוקת חבילות המזון במרכזי הסיוע
גינדיקניון TLVדודי ויסמןדוחות כספייםדור אלוןמוטי בן משהמיזוגים ורכישותקניוניםשי באב"דשכר בכירים