נהנה מהמיתון: עלייה של 49% במכירות רמי לוי ל-367 מ' ש' ■ בשורה התחתונה הרשת רשמה גידול של 29.5% ברווח הנקי, שהסתכם ב-18.1 מיליון שקל ■ שיעור הגידול במכירות בחנויות הזהות עמד על 13%
הסתכם ברבעון השלישי ב-25 מיליון שקל ■ המנכ"ל זאב וורמברנד: "אנו צופים כי כבר בשנת 2010 יעמוד אחוז המכירות של המותג הפרטי על כ-10%"
למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
אמר את הדברים בוועידת הקניונים השנתית ■ דבריו של לוי מפתיעים לאור העובדה שבשנים האחרונות חצי חינם נחשבת לרשת השלישית בגודלה בישראל אחרי שופרסל ורבוע כחול, עם נתח שוק כספי של 5.2%-5.5%
תקים בתוך 3 שנים רשת סופרמרקטים שתמנה 20 סניפים ■ היקף ההשקעה בהקמת הרשת יעמוד על כ-50 מיליון דולר, ויעד המכירות השנתי הוא 2 מיליארד שקל ■ רמי שביט: "לא צריכה להיות דרמה שמחר ננגח את שופרסל"
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
בדיקת "גלובס" מגלה יתרון לאתר שופרסל בידידותיות ובעיצוב, אך מחירים נמוכים יותר באתר רבוע כחול ■ בשני האתרים המגוון דל יותר מאשר בחנויות הלא וירטואליות, והחיפוש הראשוני עלול להיות ארוך ומייגע מהצפוי
שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%
מדד נדל"ן כחול-לבן ממשיך להוביל על מדד נדל"ן 15 בתשואה המצטברת מתחילת השנה, בניגוד לשנים קודמות
הסדרה החדשה בטלוויזיה הטורקית מוכיחה שאנחנו ה"בד גייז" - וזו עובדה מוגמרת
הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין
מידרוג נתנה היום לחברת רבוע כחול נדל"ן דירוג ראשוני של "A1" לסדרות האג"ח שלה שבמחזור (א'-ב'), וכן לסדרות חדשות של אג"ח בסך של עד 300 מיליון שקל אותן מתכוונת החברה להנפיק
אביב לויגינדיקניון TLVדודי ויסמןדוחות כספייםמוטי בן משהמיזוגים ורכישותקניוניםשי באב"דשכר בכירים