כך עולה מהשוואת "גלובס" בין מחיריהם של סלטים, גבינות ונקניקים במשקל - לבין אותם מוצרים בדיוק כאשר הם נמכרים באריזות ההפרש הגדול ביותר - קרוב ל-90% - נרשם במחיר גבינת "עמק" של תנובה
ואולם, גם רשתות המזון שנכוו שם בעבר מבינות כעת שניתן לממש את הפוטנציאל של שוק המזון במגזר, שנאמד בכ-5-6 מיליארד שקל בשנה במגזר הערבי אין כמעט נציגות לרשתות אופנה גדולות ואין כמעט קניונים "רציניים"
קיפאון בשיעור הרווח התפעולי - נותר על 3.7% בניכוי שערוך נדל"ן ההכנסות עלו ב-6.2% ל-1.94 מיליארד שקל הוצאות המימון זינקו ב-58.4% ל-60.8 מיליון שקל
הירידה נרשמה מתחילת נובמבר רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"
על מגזרים שספגו מכה קשה מדי, מגזרים שיעלו מעט ו-3 מניות שמחירן נמוך מדי
לאחר ששופרסל נקטה מהלך דומה, רבוע כחול שלחה הודעה לספקים - לפיה הפיילוט יחל בינואר על 10 סניפי מגה בעיר
ואולם, נתח השוק של שתי הרשתות עדיין נמוך מנתח השוק שבו החזיקה כל אחת מהן ברבעון המקביל ב-2007 חצי חינם שומרת על המקום השלישי
המודעות להפחתת השימוש בשקיות ניילון אמנם עלתה, אך רק רבע מהלקוחות רוכשים את השקיות הבד הירוקות בסופרמרקטים - בין אם בשל מחירן שנע סביב 4 שקלים לשקית, ובין אם משום ששקיות הניילון מחולקות חינם
פרט ל-30 מיליון השקלים שתשקיע רבוע כחול בהשקה ופרסום של הרשת החדשה "מגה בול" - היא תשקיע סכום נוסף של 15 מיליון שקל בהסבת 37 סניפי מגה ושפע שוק לרשת החדשה
בכוונת החברה להשיק גם מותג פרטי בשם "מגה בול", שיישווק בתת-הרשת החדשה כזכור, רבוע כחול הודיעה השבוע כי תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה, שתחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה
יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל
תת-הרשת החדשה תחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה תמנה לכל היותר 36-38 סניפים, ותהווה כשליש מכלל השטח המסחרי של רבוע כחול
שטראוס: "אנחנו מעלים את מה שהמתחרים העלו לפני חודשיים-שלושה" מבדיקת סל המוצרים הבסיסי עולה כי בספטמבר חלה ירידה של 1.8% במחיר לצרכן עליות המחיר של שטראוס סוכמו כבר עם שופרסל ורבוע כחול
אחרי חצי שנה בתפקיד - זאב וורמברנד כבר צריך להתמודד עם חרם חרדי, יתרון לשופרסל ומשבר עולמי אבל מבחינתו - החרם לא ממש קיים, שופרסל לא חידשה דבר בהשקת "יש", והמשבר הפיננסי הוא דווקא הזדמנות
הרבוע הכחול מבקשת לרכוש את 20% המניות שנותרו במחיר של 23 שקל למניה, הגבוה ב-23% ממחיר המניה בשוק, כך שסך כל התמורה הממוצעת תסתכם ב-105.6 מיליון שקל
אביב לויגינדיקניון TLVדודי ויסמןדוחות כספייםמוטי בן משהמיזוגים ורכישותקניוניםשי באב"דשכר בכירים