ריבוע כחול

כתבות אחרונות

 

שופרסל משיבה מלחמה: התלוננה לרשות השנייה על הטעיה לכאורה בקמפיין של מגה בול

בעקבות כך נדרשה רבוע כחול להכניס שינויים בקמפיין של מגה "הסל הזול ביותר לפסח" ; בשבוע שעבר התלוננה רבוע כחול, הבעלים של מגה, בפני הרשות השנייה כי שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים בקמפיין שלה

‎‎מירב אנקורי‏ 05.04.2009

הרשות השנייה: שופרסל תצרף קטע קריינות מסייג לפרסומת בטלוויזיה

קטע הקריינות יצורף בעקבות תלונה שהגישה רבוע כחול, בה נטען כי קמפיין שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים לגבי מחיריה ; התלונה התייחסה לקמפיין המבוסס על סקר מחירים שהתפרסם בסוף השבוע ב"מעריב"

מירב אנקורי 01.04.2009

סקר מובילי השירות - רשתות מזון: שופרסל דיל מובילה, מגה וטיב טעם מאכזבות

בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר ; בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך ; רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים

אורלי פלג-מזרחי 25.03.2009

המיתון והתחרות מכים את רבוע כחול: שחיקה של 59% ברווח התפעולי ששיעורו ירד ל-1.9%

החברה רשמה עלייה של 6.4% בהכנסות ל-7.4 מיליארד שקל ; הרווח התפעולי ב-2008 ירד ב-6.9% ל-281.8 מיליון שקל, כששיעור הרווח התפעולי ירד ל-3.8% לעומת 4.3% בשנה שעברה

שרון ביידר 23.03.2009

רשות ההסתדרות לצרכנות: מוצרי צריכה בסיסיים "מוחבאים" על מדפי רשתות השיווק

טוענת כי רשתות השיווק ממקמות לחם וביצים תחת פיקוח במקומות שאינם בולטים על המדף

אורלי פלג-מזרחי 22.03.2009

נתוני רשתות השיווק לחודש פברואר: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת

המיתון ממשיך להכות ברשתות השיווק: בפברואר נרשמה ירידה של 5.2% במכירות ; רבוע כחול והרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי, מתחזקות על חשבון שופרסל

אילנית חיות 22.03.2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות שיווק: מגה מאבד את המקום הראשון לטובת שופרסל דיל

המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול ; מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי ; בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק ; עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן ; חצי חינם וטיב טעם נחלשות

אילנית חיות 11.03.2009

רשתות השיווק: נמשיך לעבוד עם ויטה פרי גליל גם כשתהיה בידי חצי חינם

הרשת השלישית בגודלה בארץ הופכת לספק דומיננטי עם המותגים ויטה, פרי גליל, יקבי בנימינה וסלטי כיד המלך ; קמעונאי בכיר: "עד כה עירוב של קמעונאי וספק לא עבד בשל ניגודי אינטרסים בין היותך ספק להיותך קמעונאי"

אילנית חיות 04.03.2009

המיתון הגיע לרשתות בינואר: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת

לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל ; הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן

אילנית חיות 26.02.2009

רבוע כחול מקפיאה מחירים של 3,000 מוצרים ברשת מגה בול

זאת במטרה לחזק את תדמיתה הזולה של הרשת ; מדובר במוצרים שהוזלו לרגל השקת מגה בול - לרבות חומרי ניקוי, טיפוח, מוצרי צריכה, שימורים, משקאות, מוצרי תינוקות, בשר, מוצרים מצוננים ועוד

אילנית חיות ‏ 26.02.2009

תחת זכוכית מגדלת: S&P מעלות מכניסה את דירוג האג"ח של דפי זהב והרבוע הכחול לבחינה מחדש עם השלכות שליליות

במקרה של הרבוע הכחול, תהליך הבחינה משקף את ההשלכות האפשריות של פעולות הרה-ארגון המתוכננות והשחיקה במיצובה הפיננסי של החברה ; חברת הדירוג מעריכה כי צפויה הרעה משמעותית בביצועים התפעוליים של דפי זהב וביחסי הכיסוי שלה

יוסי ניסן 10.02.2009

רשת רבוע כחול מסבה סניפי שפע שוק נוספים לסניפי מגה בול

המהלך משקף את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את מותג הדיסקאונט מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן

אילנית חיות 27.01.2009

דו"ח נילסן לסיכום 2008: הרשתות העצמאיות התחזקו השנה על חשבון שופרסל ורבוע כחול

חצי חינם המשיכה לצמוח ; הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו ; שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל

אילנית חיות 25.01.2009

רבוע כחול שילמה לפוד קונקשן 439 אלף שקל עבור אירוע לעובדים שהיתה אמורה לקיים ב-7 בפברואר

(עדכון) - לבקשת דיסקונט מונה כונס נכסים לחברות פוד קונקשן ו-FMC, מפעילות "פריים גן אורנים" ; במקביל נדחתה בקשת עובדי פוד קונקשן לפירוק החברה וכן בקשת בעל השליטה יוחאי פלג להקפאת הליכים

אילנית חיות 20.01.2009

איגוד המזון שוקל לדרוש מהממונה לבטל את עסקת שופרסל-קלאבמרקט

הנהלת איגוד המזון התכנסה אמש כדי לבחון את מהלכיה מול שופרסל, זאת בעקבות פרשת הורדת המותגים מהמדפים ע"י הרשת - שטרם הוחזרו

אילנית חיות 20.01.2009

דירוג המפרסמים 2008: זינוק בהוצאות לפרסום של שטראוס, קוקה-קולה, סופר-פארם ויוניליוור

בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן ; רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 447 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 28