דווקא משבר האשראי והקושי לגייס כספים בשוק ההון מעלים את האטרקטיביות של עסקאות מסוג S&L, בהן מוכרת רשת את המבנים של סניפיה ושוכרת אותם בחזרה, מהלך שמגביר את הנזילות והלימות ההון של המוכרת ברבוע הכחול כבר הבינו זאת ב-2006, ומסבירים מדוע התופעה אמורה לצבור תאוצה ומתאימה גם לבנקים עצמם
החרם החרדי על רשת שפע שוק החל בינואר אשתקד, עם רכישת רשת AM:PM ע"י רבוע כחול בעקבות החרם על שפע שוק התפטר מתפקידו אורי קמינסקי, מנכ"ל הרשת, ובהמשך הוסבו חלק מסניפיה לסניפי מגה בול
6,000 עובדי רבוע כחול יזכו לתוספת שכר של 4% המנכ"ל זאב וורמברנד: "אני משוכנע שזו ראייה לטווח ארוך, חשוב לנו שהעובדים יהיו מרוצים" תוספת השכר תינתן לעובדים עם ותק של שנתיים - כלומר רוב העובדים
בעקבות כך נדרשה רבוע כחול להכניס שינויים בקמפיין של מגה "הסל הזול ביותר לפסח" בשבוע שעבר התלוננה רבוע כחול, הבעלים של מגה, בפני הרשות השנייה כי שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים בקמפיין שלה
קטע הקריינות יצורף בעקבות תלונה שהגישה רבוע כחול, בה נטען כי קמפיין שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים לגבי מחיריה התלונה התייחסה לקמפיין המבוסס על סקר מחירים שהתפרסם בסוף השבוע ב"מעריב"
בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים
החברה רשמה עלייה של 6.4% בהכנסות ל-7.4 מיליארד שקל הרווח התפעולי ב-2008 ירד ב-6.9% ל-281.8 מיליון שקל, כששיעור הרווח התפעולי ירד ל-3.8% לעומת 4.3% בשנה שעברה
טוענת כי רשתות השיווק ממקמות לחם וביצים תחת פיקוח במקומות שאינם בולטים על המדף
המיתון ממשיך להכות ברשתות השיווק: בפברואר נרשמה ירידה של 5.2% במכירות רבוע כחול והרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי, מתחזקות על חשבון שופרסל
המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן חצי חינם וטיב טעם נחלשות
הרשת השלישית בגודלה בארץ הופכת לספק דומיננטי עם המותגים ויטה, פרי גליל, יקבי בנימינה וסלטי כיד המלך קמעונאי בכיר: "עד כה עירוב של קמעונאי וספק לא עבד בשל ניגודי אינטרסים בין היותך ספק להיותך קמעונאי"
לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן
זאת במטרה לחזק את תדמיתה הזולה של הרשת מדובר במוצרים שהוזלו לרגל השקת מגה בול - לרבות חומרי ניקוי, טיפוח, מוצרי צריכה, שימורים, משקאות, מוצרי תינוקות, בשר, מוצרים מצוננים ועוד
במקרה של הרבוע הכחול, תהליך הבחינה משקף את ההשלכות האפשריות של פעולות הרה-ארגון המתוכננות והשחיקה במיצובה הפיננסי של החברה חברת הדירוג מעריכה כי צפויה הרעה משמעותית בביצועים התפעוליים של דפי זהב וביחסי הכיסוי שלה
המהלך משקף את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את מותג הדיסקאונט מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן
חצי חינם המשיכה לצמוח הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל
גינדיקניון TLVדודי ויסמןדוחות כספייםדור אלוןמוטי בן משהמיזוגים ורכישותקניוניםשי באב"דשכר בכירים