שופרסל מצהירה כי תגיב לכל מבצע של המתחרים ■ מחסני כמעט חינם יוזילו את מחירי הבשר ■ רמי לוי: "שופרסל ורבוע כחול מנהלות קרב על האגו; השנה הזמנו פי שתיים מצות"
5 סניפים ראשונים של תת-הרשת, שתיקרא "מגה הום", ייחנכו באוגוסט הקרוב ■ לפי התוכנית, בתוך שנתיים ייפתחו 25 סניפים נפרדים בתוך שטחי מגה בול
בעדותו חיזק נתי בר עדויות של בכירים נוספים בענף המזון, לפיהם מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הוריד ממדפי הרשת מוצרים של חברות שמוצריהן הופיעו במבצע של רבוע כחול בדצמבר 2008
הרשת גם תשקיע 12 מיליון שקל בשדרוג מעדניות הבשר ומחלקות החלב ב-120 סניפי מגה בעיר
זאת אחרי רבוע כחול ■ בתנובה הצטבר עודף של 8 מיליון ביצים ■ משווקי ביצים מאשימים: תנובה מנסה למנוע יבוא ביצים לפסח כי "נתקעה" עם עודף ■ תנובה: "הצרכן הישראלי אינו נפגע"
נפתח המשפט נגד שופרסל, המנכ"ל אפי רוזנהויז והסמנכ"ל אלי גידור, המואשמים בהפרת תנאי המיזוג עם קלאבמרקט ובניסיון להגיע להסדר כובל
ב-IBI בוחנים את השפעת העלאת שכר מינימום על רשתות השיווק: אמנם רוב עובדי הרשתות הגדולות מקבלים שכר מינימום, מה שיפגע בריווחיותן, אך הן גם גמישות יותר
עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד
הסיבה: הקשחת תנאי הסחר מצד תנובה ■ במקביל התקשרה רבוע כחול עם ספקים חלופיים, מ.לסר וגליקסמן, שיספקו לה את הביצים ■ "מפברואר לא תמצאו ביצה של תנובה על המדף"
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
רשתות המזון הגדולות בארץ עוברות שינויים מרחיקי לכת שישפיעו על הכיס שלנו
תפתח במקומם שני סניפי מגה בול ■ לאחר המהלך הנוכחי, תת-הרשת שפע שוק - שלפני החרם החרדי מנתה 47 סניפים - תישאר עם 14 סניפים בלבד
הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול
רשת מגה של רבוע כחול הפסיקה לאחרונה את הפרסום בערוץ 10 עקב סיקור אוהד מדי לטענתה לרמי לוי ■ ערוץ 10: "לתחקיר שישודר בתוכנית 'המקור' אין קשר לחרם שהיה או לא היה"
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", רבוע כחול הורידה מערוץ 10 קמפיינים של מגה - כיוון שלטענתה היה בערוץ סיקור יתר של רמי לוי, בעלי הרשת המתחרה
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
אביב לויגינדיקניון TLVדודי ויסמןדוחות כספייםמוטי בן משהמיזוגים ורכישותקניוניםשי באב"דשכר בכירים