מהדורת החדשות של אמצע השבוע בערוץ 2 רשמה השבוע ממוצע גבוה יחסית של 23.3% "האח הגדול" של קשת רשמה שיא עונתי של 37% רייטינג בפרק ההדחה ביום שלישי האחרון
התוכנית החדשה של ערוץ 10 תוגש ע"י ירון לונדון ומוטי קירשנבאום זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה לשדר תוכנית בחירות בהנחייתו של ניסים משעל
המהלך של זכיינית ערוץ 2 רשת מצטרף לשורה של צעדי התייעלות, הכוללים בין היתר בחינה מחדש של כל ההפקות המתוכננות לשנתיים הקרובות
תחקיר היוגורט של "כלבוטק" הקפיץ אותה למקום השלישי בטבלה השבועית
ברשת רוצים לקצץ בכ-30% מעמלות היתר, ובערוץ 10 רוצים להורידן לאפס בכיר בערוץ 2: "כל עוד הרווחנו, שיעור עמלות היתר לא היה מהותי. היום, כשכולם מפסידים, צריך לחשוב מה עושים בנושא - שאיבד פרופורציה"
במקביל כבר בוטלו אצל זכיינית ערוץ 2 מספר הפקות חדשות רשת: אנו עושים את ההתאמות הנדרשות למשבר הכלכלי
פרק הבכורה של העונה השלישית בסדרת הדרמה של אורנה בנאי וקשת הגיע למקום השלישי בטבלת הרייטינג השבועית "האח הגדול" ממשיך להוביל את שני המקומות הראשונים בטבלה
גל זייד, ששימש עד כה כמנהל מחלקת הדרמה בקשת, ימונה לעורך התסריטים הראשי של קשת
זאת לאחר היעדרות של שנתיים מהמרקע עמנואל רוזן צפוי להיות אחד מחברי הפאנל הקבועים בתוכנית עליית התוכנית החדשה בהגשת משעל היא יוזמה של מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן
את רייטינג השיא רשם הפרק של "האח הגדול" ששודר ביום שלישי האחרון, ואילו הפרק ששודר ביום ראשון השיג רייטינג של 31.6% חדשות 2 הכניסה הפעם 3 תוכניות לטבלת הרייטינג השבועית
"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיך לתפוס את שני המקומות הראשונים בטבלה השבועית גמר "היפה והחנון" בערוץ 10 לא הצליח להיכנס לטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר
פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי "מיפ", שהסתיים בשבוע שעבר, עמד בסימן המשבר שמאיים על שוק המדיה העולמי והמקומי בכירים בענף מדברים על תחושה של סערה מתקרבת, אך סבורים כי הטלוויזיה והאינטרנט יצאו מחוזקים
בטבלה השבועית ממשיכה לבלוט "האח הגדול" של קשת "שבוע סוף" של רשת התקדמה למקום הרביעי בטבלה
מעללי בובליל ריתקו את הצופים גם במהלך החג הסדרה "פעם בחיים" של קשת הגיעה למקום השלישי הטבלה השבועית מתחלקת בין קשת וחברת החדשות עם 4 תוכניות כל אחת, לעומת 2 תוכניות בלבד לרשת
התיקו אתמול בריגה ששודר בערוץ 2 היה המשחק הכי פחות נצפה עד כה בקמפיין, נתון שמשוייך גם לשעה המוקדמת של המשחק. הרייטינג הממוצע עד כה בקמפיין עומד על 19.6%
"למה כולם מתגרשים", ששודרה גם היא ע"י קשת, הגיעה למקום השלישי עם רייטינג ממוצע של 23.6% יום כיפור, שחל בימי השידור של זכיינית ערוץ 2 רשת, הביא לנוכחות נמוכה שלה בטבלה
אמיליאנו קלמזוקהרשות השנייהחדשות 13טלוויזיהטלי בן עובדיהיוליה שמאלוב-ברקוביץ'לן בלווטניקמיזוגים ורכישותמינוי בכיריםניר צוק