הרשת הציגה צמיחה של 55% ברווח הגולמי ברבעון השלישי ל-89 מיליון שקל ■ הרווח הנקי יותר מהוכפל ל-7 מיליון שקל
כך לפי הסכם עקרונות שנחתם בין הצדדים ■ רשת מחסני להב מונה 14 סניפים שעברו השבחה בשנה האחרונה כדי לאפשר את מכירתה
בעקבות תחקיר חדשות 2 שחשף שוטטות חופשית של חתולים ושינוי תאריכי תפוגה ברשת יינות ביתן, הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד הרשת ■ "החתולים לא מריחים את הנקניקים ואת הגבינה מרוב שהם מבלים שם"
הרווח של שופרסל זינק מתחילת השנה ב-120% ל-166 מיליון שקל ■ הרשת מציגה ברבעון עלייה של 3.3% במכירות חנויות זהות ושיפור ניכר ברווח הגולמי והתפעולי ■ לדברי שופרסל, עיקר השיפור נבע מ"גידול בזכיינים בחברה"
יש הרואים באיציק אברכהן משופרסל הוכחה לשדרוגו של מקצוע התפעול. הם טועים
רוב סניפי שפע שוק ועשרה מסניפי יינות ביתן שפועלים בריכוזים חרדיים יוסבו לרשת חרדית חדשה ■ סניפי מגה בקניון מלחה ובקניון איילון יוסבו ליינות ביתן ויפעלו כסניפי דיסקאונט
חלק מהמתחרות החלו להוריד את המחירים בתגובה למבצעים בסניף החדש של יינות ביתן במודיעין, אך לא ירדו לרמת המחירים שם ■ ברשת רמי לוי הורידו את מחירי הפירות והירקות, וביוחננוף הורידו את מחירי הדגים
יינות ביתן פתחה סניף חדש בעיר ונחושה לקחת נתח מהעוגה ■ המלפפונים והעגבניות נמכרים ב-1.9 שקלים, כרעיים ב-14.9 שקל, בשר טחון טרי ב-29.9 שקל ■ מלחמת מחירים חדשה?
שבועיים לפני ראש השנה, המצב ברשתות מלמד שתם עידן מלחמות המחירים והמבצעים האגרסיביים, כיוון שלשופרסל, שמהווה את הסמן הימני בשוק, אין סיבה להוריד מחירים
נתח השוק של המותג הפרטי עומד על 5.6% בלבד ומדשדש ברוב רשתות השיווק, למעט בשופרסל ■ האם זה בגלל הצרכן הישראלי - או שהבעיה נעוצה בתג המחיר?
היה ורמי לוי תעמוד במבחן הגדילה, היא תשוב להצית את דמיונם של המשקיעים
מטרת הצו שיוציאו משרדי החקלאות והאוצר הוא להטיל פיקוח ממשלתי על פערי התיווך בכל חוליה בשרשרת ■ קמעונאי: "זה לא אמור להדאיג אותנו כי לא התפארנו ברווחים גדולים"
בסיכום ינואר-אוגוסט, מכירות מוצרי המזון והצריכה השוטפת ירדו ב-1% - אובדן של 269 מיליון שקל ■ מכירות תנובה, שטראוס, אסם ויוניליוור ירדו
לפחות מעשה פשע אלים אחד מתרחש מדי יום בסניף של וולמארט - ניסיונות חטיפה, דקירות, ירי ואפילו רצח ■ חלק מבעיית הפשיעה ברשת נעוץ בכך שסניפיה פתוחים 24 שעות ביממה ומאפשרים לאנשים לישון במגרשי החניה שלהם
הנטייה הטבעית של יינות ביתן היא לא לחולל זעזועים מול המתחרים, אבל אם היא רוצה להפיח חיים במגה, היא חייבת להקשיב לצרכנים - שדורשים מחירים נמוכים
ההכנסות הסתכמו ב-1.13 מיליארד שקל, עלייה שנובעת מהכנסות 7 סניפים שנרכשו ממגה ■ רווחי ה-EBITDA עלו ל-47.4 מיליון שקל ■ תחלק דיבידינד של 16 מיליון שקל
דוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוחננוףיוסי אמירמחירי המזוןקמעונאותרמי לוישופרסלשלומי אמיר