עיריית תל-אביב מעמידה אפשרות לביצוע תמ"א 38 באמצעות חברת עזרה וביצרון, שמספקת הליך אובייקטיבי
(עדכון) - אחד המגרשים היקרים ביותר בת"א מוצע למכירה: רמ"י משווקת את המגרש בפינת הרחובות קפלן ולאונרדו דה וינצ'י בקריה, המיועד להקמת שני מגדלים בני 44 קומות ו-330 דירות
מדובר בבניין לשימור הנמצא בגן החשמל, ללא מגבלות מחמירות הכולל 3 קומות ו-6 דירות ■ בשנת 2012 רכשה החברה את הבניין ב-14 מיליון שקל ומאז פעלה להשבחת הנכס והוצאת היתר בנייה
הקבוצה שמארגן זאב יוכלמן, גברה על לא פחות מ-22 הצעות מתחרות ותשלם על המגרש סכום המשקף מיליון שקל עבור קרקע לדירה אחת
מתוך הקבוצה בפייסבוק: "רון חולדאי פוגע בנו במקום שהכי כואב לנו – הילדים הקטנים שלנו. אנו נפגע בו במקום שהכי כואב לו – יחסי הציבור שלו"
על תל אביב ללמוד מכישלונות שכנתה, ולהתכונן לעומס פרוייקטים שעלול ליצור פקק
אריה ביטון, הסובל מ-100% נכות, גילה כי הדיירים בבניין שאליו הוא אמור לעבור מתנגדים להוספת רמפה: "איימו שאם אבנה ללא אישורם יהרסו לי את הרמפה" ■ אחד הדיירים בתגובה: "אנחנו פועלים עפ"י חוק"
בשנים האחרונות בעלי דירות באזורי רובע 3 ורובע 4 במרכז תל אביב שבים ושומעים מפי יזמים על העיכובים שגורמת העירייה בקידום בקשות להיתרים לביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית ■ מה הסיבות למחלוקת?
נס טכנולוגיות, שמחזיקה ב-20 אלף מ"ר משרדים בקריית עתידים, הצליחה לשנות את סיווג התעריף ממשרדים לתעשייה ולצמצם את הארנונה במיליונים לשנה
המחירון של העירייה: 6 שקלים לבקבוק מים מינרליים, 5 שקלים לקפה או בייגלה, 12 שקל לכריך ו-3 שקלים לקרטיב ■ הפיקוח יחול בהיכלי הספורט, במרכז הירידים, בקיוסקים בשדרות, ביפו העתיקה ועוד
המוכרים: משפחת רחמים וחברת אזורים המחזיקות כל אחת במחצית הזכויות במתחם הסמוך לכיכר המדינה בתל-אביב, שמיועד להקמת מגדל מגורים יוקרתי בן 27 קומות
יורם בלומנטל, שותף באינטר ישראל יועצי נדל"ן: "אנו מעריכים שרמת המחירים בת"א תישאר כפי שהיא כעת, כמו גם שיעורי התפוסה הגבוהים"
החלפת מרזבים, תיקון תריסים, שחזור מעקות ואפילו התקנת מערכת לתשתית תת-קרקעית ■ לא תשפצו? בית המשפט יטפל בכם, והוא בד"כ מתייצב לצידה של עיריית ת"א ■ זה לא קורה ברשויות אחרות, אפילו לא בניו-יורק
תקציב ההכנסות המתוכנן של העירייה מחניה לשנת 2014 עומד על כ-208 מיליון שקל, מתוכו תכננה העירייה להשקיע רק כ-60 מיליון שקל בתכנון, תחזוקה והשקעה ביצירת מקומות חניה נוספים ■ העירייה: אנחנו מקדמים אלטרנטיבות לרכב הפרטי
אורכו של הגשר, המתוכנן עבור הולכי רגל ורוכבי אופניים ולא לתחבורה ממונעת, יעמוד על 110 מטר ורוחבו על כ-11 מטר
שישאל קודם כל: 'למה אני עזבתי את באר שבע ועברתי לת"א?'
המומלצותמגדליםמחירי הדירותנדל"ן: בנייהנדל"ן: התחדשות עירוניתנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: עסקאות נדל"ןנדל"ן: שכירותשוק הדיורתרבות: אוכל