אשכנזי זלצמן

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

אשכנזי-זלצמן משך דרישה לחשוף את מחירון מקאן

המשרד, שהגיע למקום האחרון במכרז הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, דרש לחשוף את תנאי הזוכה, ומשסורב עתר למחוזי ■ האוניברסיטה הפתוחה: "ניסיון לחלץ בחוסר תום-לב את תעריפי המתחרה" ■ ביהמ"ש המליץ למשוך את העתירה, והמשרד נענה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2017
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

משרד הפרסום מנצ' זכה בתקציב בנק ירושלים

על התקציב, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם פרסום אברהם וזרמון גרופ ■ טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן 

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2016
לשכת עורכי הדין לוגו / צילום: יחצ

תקציב הפרסום של לשכת עוה"ד עובר לאשכנזי-זלצמן

המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה

שירות גלובס 10.12.2015
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן

אשכנזי-זלצמן זכה מחדש בתקציב מכללת הגליל המערבי

היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל ■ אשכנזי-זלצמן, המטפל בתקציב מזה 4 שנים, התמודד בשלב הגמר מול דרורי-שלומי, פוגל-אוגילבי ומקאן וואלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2014
נתיבי ישראל / צילום: איל יצהר
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

אשכנזי-זלצמן זכה מחדש בפרסום של נתיבי ישראל

המכרז של נתיבי ישראל נחשב למכרז התשתיות הגדול ביותר, אך הוא התקבל בחשדנות מסוימת בענף הפרסום, בעיקר בשל העובדה שהדגש בו היה על הצעת מחיר ■ היקף הפרסום של נתיבי ישראל בשנים האחרונות עמד על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין לובוביץ' 17.12.2014
נתיבי ישראל / צילום: איל יצהר
אשכנזי זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של נתיבי ישראל יוצא למכרז

התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2014

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב DHL; אשכנזי-זלצמן יטפל באונ' בר-אילן

היקף בפרסום של DHL נאמד ב-1.5 מ' ש' בשנה ותקציב אונ' בר-אילן נאמד ב-3 מ' ש'

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2014

משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב מכללת עזריאלי להנדסה

מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2013

תקציבי הפרסום של בנק ירושלים ומע"צ עוברים לאשכנזי-זלצמן

תקציב הפרסום של בנק ירושלים עמד ב-2011 על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) הוא 3 מיליון שקל

‎‎שירות גלובס‏ 04.01.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של בנק ירושלים יוצא למכרז

על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2011

"סאונד נכון בחנויות יכול להעלות את המכירות ב-38%"

ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות "סאונד" מבית ברנד סנס, מספר - בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק - על הבעייתיות בסאונד שקיים היום בסופרמרקטים ועל הרעש המזיק בחנויות אופנה לצעירים

חגית ברונסקי 15.07.2010

אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל

תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג

שירות גלובס‏ 22.03.2010

תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עובר לאשכנזי-זלצמן

בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון

שירות גלובס‏ 21.02.2010

תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עובר לגלר-נסיס

התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

   1   

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988