מנתוני חברת שבא עולה כי היקף הרכישות בכרטיסי אשראי בבלאק פריידיי השנה עמד על כ-1.2 מיליארד שקל - עלייה של 8.7% לעומת היום המקביל ב-2023 • אלה הענפים שבהם נרשמו המכירות הגבוהות ביותר
חודש נובמבר מלא באירועים שכל מטרתם היא לעודד אותנו לקנות עוד ועד • חגיגת הצרכנות אמנם מציעה מוצרים במחירים זולים, אבל יש לכך מחיר סביבתי ואתי כבד מאוד
חברות התעופה מציעות מבצעי בלאק פריידי ליעדים פופולריים באירופה - מה המחירים, ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים? • וגם: חברות התעופה שחוזרות לארץ ומנסות להחזיר את אמון הקהל הישראלי מציעות מחירים משתלמים • חדשות התעופה
בלאק פריידיי, שיחול ביום שישי הקרוב, הופך השנה מיום של מבצעים להזדמנות להמחשת הכוח של כלי AI במכירות - מגמה שעשויה לשנות את כללי המשחק בשוק • גם לבחירות בארה"ב תהיה השפעה על המכירות, ודוח חדש של סיילספורס מצביע על גידול בשיעורי ההנחות
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הצרכנים שומרים על הארנק ומחכים להנחות הבלאק פריידיי
ימי הקניות המסורתיים של נובמבר נמתחים השנה על פני כל החודש לאור התחרות הבינלאומית, לצד התמקדות בהפגת מתחים בשל המלחמה והגדלת תקציבי דיגיטל מעבר לרגיל • מנכ"לים ומנהלי שיווק בחברות מובילות משתפים עם גלובס את האסטרטגיות שעובדות עבורם
היקף הרכישות של ישראלים באונליין נמצא בעלייה מתמדת, אבל רבים לא מכירים את הכלים שמאפשרים לחסוך בתשלום • מתוספים שמשתלם להתקין בדפדפן ועד שיחה עם צ'אטבוט
השפעות המלחמה על הגעת משלוחים מחו"ל הובילו לירידה משמעותית בהזמנות, בעיקר מהאתרים הבינלאומיים, עוד טרום מתקפות החות'ים על ספינות בים האדום • המרוויחים הגדולים: המותגים הישראלים, שרושמים התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מבצעי הסופ"ש האחרון הצליחו הרבה יותר משופינג IL, וכי ענף האופנה רושם את הזינוק הגבוה ביותר - ועוקף אפילו את ביצועיו בספטמבר
השנה הוצאות המסחר האלקטרוני בארה"ב במהלך הבלאק פריידיי עלו ב-7.5% בהשוואה לשנה הקודמת, והגיעו לשיא של 9.8 מיליארד דולר • עפ"י הנתונים, נוטרו כטריליון ביקורים באתרי קמעונאות בארה"ב, עם 18 קטגוריות מובילות ו-100 מיליון פריטים ייחודיים
להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה
המכירות המקוונות בארה"ב רשמו ירידה לראשונה מאז שנת 2014 - כך עולה מדוח סיילספורס לרבעון השני של השנה • בכל העולם צרכנים מושפעים מחוסר הוודאות הכלכלית, אך אתרי איקומרס שינהלו נכון את הנחות ומבצעי נובמבר ודצמבר עשויים להטות את הכף
חודש הקניות נובמבר כבר מאחורינו, וסביר להניח שמנהלי החברות שקועים עמוק בסיומן של תוכניות העבודה וסגירת 2022 • ועדיין, לכל מותג, קטן או גדול, כדאי לחשוב איך לעשות את הדברים אחרת בשנה הבאה: מיצירת מסורת חדשה ועד צרכנות חכמה
חודש הקניות הסתכם בגידול של כ-40% במספר ההזמנות באתרים המובילים לעומת אוקטובר • אתרי המרקטפלייס, המרכזים מוצרים מקטגוריות רבות, נמצאים במגמת התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בישראל
המחיר הסביבתי שגובה תעשיית המזכרות הממותגות בכנסים מוביל לשינוי • וגם: האם תנועת הקניות באתרי האינטרנט בבלאק פריידיי היא מזויפת? • אירועים ומינויים
הקונים חזרו לחנויות לאחר שנתיים של הפרעות בגלל המגפה, אבל מחירי הדלק והמזון מרחפים מעל קניות החגים בארה"ב כעננה קודרת
אמזוןהנחותיום הרווקים הסיניכרטיסי אשראימבצעיםמסחר מקווןסייבר מאנדייקמעונאותקניותקניות באינטרנט