גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן
  
 
לקוח סלולר / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
סקר: 70% מהצרכנים נתקלו בשנה האחרונה בפגיעה צרכנית
סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מעלה כי הענף שנתפס ע"י הצרכנים כלא הוגן במיוחד הוא ענף התקשורת: אחד מתוך 3 צרכנים נתקל בחוסר הגינות מצד חברות סלולר, טלוויזיה, אינטרנט, טלפוניה ועוד
  
 
קריירה, אבטלה, משכנתא / צילום: thinkstock
באיזו תדירות נשים בודקות את חשבון הבנק ומשלמות חשבונות?
נשים בודקות את מצב חשבון הבנק שלהן בתדירות נמוכה יותר מגברים, ומעורבותן בניהול הפיננסי של הבית פחותה יותר - כך לפי סקר מיוחד שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" ■ האם הסיבות לכך חברתיות?
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר
  
 
רשות השידור בת"א / צילום: רון פז
רוב הישראלים לא יודעים מתי תתבטל אגרת רשות השידור
סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" מגלה כי כשליש מהישראלים לא יודעים אם האגרה בוטלה, 20% סבורים כי היא לא בוטלה ולא תתבטל, ו-15% בטוחים שהיא כבר בוטלה ■ אז מה הפלא שכל ישראלי עשירי הפסיק לשלם את האגרה?
  
 
קמפיין תאגיג המחזור אל"ה/ צילום: יחצ
קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה - האהוב ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
באומן-בר-ריבנאי - שיאן הפרסומות הזכורות והאהובות ב-2014
הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה
  
 
מתוך קמפיין לפמ/ צילום: יחצ
היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור
גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ
  
 
קמפיין מאוחדת / צילום: יחצ
קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
סקר: 80% הפסיקו לקנות לאחרונה מוצר מזון בגלל המחיר
סקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מראה כי הצרכנים משווים מחירים, יוותרו על מוצר יקר ויתמכו במחאות ■ עם זאת, בבחירת הסניף בו יבצעו את הקניות, הצרכנים ישימו דגש קודם כל על המיקום
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע
קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 568 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988