גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?

ענת ביין-לובוביץ' 09/01/2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02/01/2020
תשעה מיליון / צילום מסך

פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27/12/2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

בנג בנג בום: הפרסומת ל-yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר • ומה היה הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית?

ענת ביין-לובוביץ' 19/12/2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר

ענת ביין-לובוביץ' 12/12/2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

סקר הפרסומות: דניאלה פיק ו-yes כבשו את הצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 05/12/2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה השבוע, דלתא - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - סלקום TV עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28/11/2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24/11/2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

בזכות נועה קירל? ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-813 אלף שקל • הפרסומת לדלתא בכיכובה של אליאנה תדהר היא האהודה ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 14/11/2019
מתוך הקמפיין של גינדי תל אביב UPPER HOUSE / צילום: אתר גינדי תל אביב

הצעצוע של גינדי: נטע ברזילי בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע דלתא עם הקמפיין לפיג'מות החורף • הקמפיין של yes לסדרה "יס מן" הוא המושקע ביותר עם כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 07/11/2019

סקר הפרסומות: MAX הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: אחרי החגים כבר כאן, אך כמות הפרסומות על המסך וסך התקציב נמוכים באופן יחסי • הקמפיין של MAX הוא גם המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-927 אלף שקל • באומן מוביל עם 3 מתוך 10 הפרסומות בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 31/10/2019
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל

יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 26/09/2019
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19/09/2019
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?

יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?

נתן סטולרו 18/09/2019

טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 12/09/2019
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:

קרב המזגנים נמשך: טורנדו - הפרסומת הכי זכורה השבוע; תדיראן - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מפעל הפיס, "חיש גד - זה אתה עם עוד קצת כסף", הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף עם כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 05/09/2019

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 820 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 52