גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 16

סוכן חדשות
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
סקר: רוב הצרכנים לא יודעים מהם מוצרי המזון בפיקוח
הממשלה אמנם מפקחת על מחירי 22 מוצרי מזון בסיסיים - אלא ש-70% מהצרכנים אינם יודעים לומר מהם אותם מוצרים, ובחנויות רבות לא מסמנים את המוצרים שבפיקוח ■ המשמעות: הפסד של כ-1,000 שקל בשנה למשפחה
  
 
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע
  
 
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן
גיאוקרטוגרפיה: 1 מכל 7 צפוי לחרוג ממסגרת האשראי
על פי הבדיקה, המצב בדרום חמור עוד יותר: 33% מתושבי הדרום צופים כי יאלצו לחרוג ממסגרת האשראי כתוצאה מהמצב הכלכלי בעקבות הלחימה
  
 
קמפיין קופת חולים מכבי / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
  
 
קמפיין טרה / צילום: יחצ
הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
  
 
קמפיין סלקום / צילום: יחצ
הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית
  
 
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
70% מהצרכנים: המחירים הגבוהים גורמים לנו לקנות פחות
עם זאת, סקר המועצה לצרכנות מראה כי 59% עדיין לא רוכשים מותגים זולים יותר מאלה שנהגו לרכוש בעבר ■ הנשים ערניות יותר למחיר ■ מנכ"ל המועצה: "יוקר המחיה חוזר כמו בומרנג לעסקים שהפריזו במחירי מוצריהם"
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
  
 
עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
  
 
סקר הפרסומות: שקע ותקע הכי אהובים; קולה ZERO הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט
  
 
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
  
 

<    91011121314151617181920212223    >

   נמצאו 573 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988