למרות החשיפה הגבוהה והמיקומים המשובחים, הפרסומות של כלל ביטוח ורשת יוחננוף נשארות מחוץ לדירוג, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות החדשות היחידות שהצליחו להיכנס לברייק הן של הבנק הדיגיטלי פפר ושל מילקי
העקביות והנוכחות הגבוהה של רותם סלע והפסנתר בהפסקות הפרסומות משגרות את טורנדו למקום הראשון הכפול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • גישה דומה עובדת קצת פחות עבור שני כהן ופנגו
פרסומת המחזמר של פרטנר בכיכובו של סטטיק ניצבת גם השבוע בראש - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין פוקס הום עם זהבה בן זוכה לשיעור אהדה גבוה, אך מתברג במקום האחרון מבחינת זכירות
הפרסומת של פרטנר, ש"מתנגחת" בבזק, היא גם הזכורה וגם האהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין משרד הבריאות להתמודדות עם הקורונה הוא המושקע ביותר השבוע
בזק ופרטנר נלחמות ראש בראש, אבל הצופים לא ערניים לעוקצנות שבין החברות המתחרות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בין שטף הפרסומות המזמרות מצליחה לבלוט גם השבוע זו של תפוזינה כאהובה ביותר
הפרסומת החדשה בכיכובה של שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עוררה לא מעט ביקורת, אך הקהל אוהב את התוצאה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קבוצת בזק משתלטת השבוע על הדירוג עם שלוש פרסומות מושקעות
ההצלחה המוגבלת של פרסומות בזק ופלאפון מעלה את התהייה אם טרנד הפרסומות המזמרות מיצה את עצמו, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קראנץ' עם יהונתן מרגי זוכה לפרגון מאנשי הקריאייטיב, אך לא מצד הצופים
הפרסומת לפלאפון, בכיכוב יהודה לוי ונועה קירל, היא הזכורה ביותר השבוע - אך רק במקום השני מבחינת אהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של מפעל הפיס עם הביצוע המחודש לטרמינל לומינלט של מאיר אריאל ז"ל
מה עדיף, קמפיין עם קונספט קריאטיבי ברור ומבדל או קיצור דרך של פרזנטור והפקה גרנדיוזית? יהודה לוי ונועה קירל סיפקו השבוע תשובה ברורה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • עם זאת, ברמת האהדה, תפוזינה עדיין בולטת בפסגה
הפרסומת של תפוזינה היא גם הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של קוקה-קולה היא המושקעת ביותר השבוע אך לא מתברגת כלל בדירוג, כפי הנראה כי קהל היעד שלה צופה פחות בטלוויזיה
נשים מובילות כפרזנטוריות ראשיות 5 מתוך 10 הפרסומות המובילות השבוע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר שייך לבנק מזרחי טפחות - מה שהוביל את דביר בנדק למקום השני בשני הפרמטרים
שתי פרסומות חדשות אומנם עושות שימוש בפרזנטורים מוכרים, אך משיגות את הבולטות שלהן מסיבה אחרת • למרות סיום מבצע "שומר החומות", עדיין נרשמת אהדה לקמפיין משרד הבריאות, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
בשונה ממשבר הקורונה, במבצע "שומר החומות" נדם קולם של המפרסמים הגדולים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של הבורסה לניירות ערך היא המושקעת ביותר, אך לא נכנסה לדירוג - בעיקר בגלל הטיימינג
הפרסומת של הוט מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את דירוג האהובות מובילה דווקא הפרסומת למזגני טורנדו • ומי מחליף את מקומן של הפרסומות למוצרי חלב?
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה, היא למזגן טורנדו • הפרסומת האהובה (והקצרצרה) ביותר, היא לדנונה שטראוס • הציבור, מתברר, איבד עניין במגפה
לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות