חוויית לקוח בחדשות

סוכן חדשות
 
התאמה אישית מבוססת דאטה. לקוחה מתנסה במייק אפ "Lancome" "Teint Particulier", שהוכן על פי גוון עורה / צילום: יח"צ לוריאל
מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך
צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה
  
 
סניף של מקדונלד'ס/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
בכיר במקדונלד'ס מספר על רכישת הסטארט-אפ הישראלי: "דינמיק יילד תשפר את היעילות שלנו"
ענקית המזון המהיר רכשה את החברה הישראלית לפני כחודשיים תמורת 300 מיליון דולר • דניאל הנרי, מנהל מערכות המידע (CIO) של מקדונלד'ס: "לקוחות מצפים מאיתנו לחוויה אישית. אנחנו מרוצים מהיכולת של דינמיק יילד לעבד מידע רב ולתת המלצות בזמן אמת"
  
 
חנויות קונספט / צילום יח"צ
לקנות עם בירה ביד: 8 אסטרטגיות לחוויית קנייה חד-פעמית
איך לאגף את המסחר המקוון דרך חוויית קנייה מנצחת • 8 אסטרטגיות שגובשו על רצפת המכירות בניו יורק
  
 
קניות באינטרנט/ צילום:יחצאסף שלוש / איור גיל ג'יבלי
אסף שלוש
מימון - פתרון לשימור לקוחות בעידן הדיגיטלי
הצריכה המקוונת הפחיתה את נאמנות הצרכנים, אך אפשר לשמור עליה
הכלכלה השיתופית, הגלובליזציה וביתר שאת המהפכה המקוונת, הביאו עסקים רבים למצב שבו הם נלחמים בצורה נואשת מול ענקים ישנים וחדשים, הדו...המשך
  
 
חנות בגדים / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
המוכרים החדשים של העתיד: מנהל חוויית לקוח ומזרז קניות
המעבר לקניות מקוונות מגדיר מחדש את תפקידם של מוכרים: בעידן שבו אנחנו נכנסים לחנות ובידינו מידע מדויק על המוצר, פרטיו, תחליפיו ומחירו במקומות השונים, אנחנו כבר לא מוכנים לפגוש בזבן שלא מספק ערך מוסף
  
 
חוויית לקוח. להנחיל ולחזק תרבות ארגונית רצויה צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"חברות מתחילות לעסוק בחוויית לקוח רק כשהתלונות מגיעות"
פול לוי, סופר, מרצה ויועץ בינלאומי בתחום חוויית לקוח, אומר כי ארגונים רבים נוטים שלא לראות את חוויית הלקוח בצורה רחבה • בראיון עמו הוא מסביר כי על מנת לייצר חוויה שכזו נדרשת תרבות ארגונית ששואפת למצויינות, שבה העובדים חשים שכדאי להם לדווח על טעויות בכדי שיתוקנו
  
 
חוויית הלקוח בהתחדשות עירונית / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהי חוויית הלקוח בפרויקטי התחדשות עירונית?
בעולם הנדל"ן המושג חוויית הלקוח אינו שגור, אולם יש הטוענים כי חשוב להטמיע אותה בד.נ.א של הענף ולהעמיד את הדייר במרכז, במיוחד בפרויקטי התחדשות עירונית ■ "על היזמים להבין כי זכות הקיום שלהם נובעת מהלקוחות שהם בעלי הקרקע"
  
 
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
עסקים מוכרים לעסקים: כיצד תגדילו את המחזור?
עסקים המוכרים לעסקים (B2B) מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת?
  
 
יצחק פטרבורג / צלם: איל יצהר
החולה כלקוח - עולם הבריאות משנה שפה וחוויה
צרכן הבריאות של היום דורש נוחות, שקיפות, יחס אישי והכל בעלות סבירה ■ צרכן לא יסכים לקבל את הטיפול המוצג לו כטוב ביותר אם הוא יקר מדי או מחייב אותו ללכת מספר פעמים לבית המרקחת, או אם הוא לא מבין כיצד הטיפול הולך להשפיע על השגרה שלו
  
 
דומינו'ס / צילום: רויטרס
5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור
בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה
  
 
מישל פלקון / צילום: יחצ
"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"
מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים
  
 
סטן פלפס/צילום: יחצ
"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"
סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר
  
 

   1    >

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988