חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה
חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה תמוזג לחברת SPAC שמוביל יונתן קולבר, ותגייס במהלך 545 מיליון דולר • סינגולדה: "בתוך 10 שנים אני רואה את טאבולה צומחת לכוח שממליץ על הכול – מסחר מקוון, משחקים, אפליקציות - בכל מקום ובכל מכשיר"
חברת המלצות התוכן באינטרנט שבהובלת אדם סינגולדה עשויה להנפיק מניות לפי שווי של 3 מיליארד דולר • ככל הידוע, החברה נמצאת במגעים ראשוניים עם בנקי השקעות • לאחרונה בוטל המיזוג המתוכנן עם המתחרה הישראלית אאוטבריין
לאורך המשבר, אספה חברת המלצות התוכן טאבולה את השאלות שהעלו עובדיה וניתחה אותן, לצד מדידה של תפוקות וזמני פעילות • נתוני החברה, שכ-40% מעובדיה בישראל, יכולים ללמד על מה שמתרחש בארגונים רבים אחרים • שיחה עם אלדד מניב, נשיא החברה
כך אמר מנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה בשיחה עם מו"לית "גלובס" אלונה בר און • על כישלון המיזוג עם אאוטבריין: "זו הייתה הזדמנות ענקית לבנות משהו יחד, ועכשיו זה נורא קשה" • בר און: "הרשתות החברתיות נתנו לכל אחד קול, אבל לפעמים יש הגזמה בשימוש בקול הזה"
מה ניתן ללמוד מהבלוגים של מייסדי אאוטבריין וטאבולה • האקזיט של מייסדי JFrog במסגרת ההנפקה • וגם: המחקר המסקרן של חוקרים ישראלים בפייסבוק, הסטארט-אפ ששוויו זינק ל-2.4 מיליארד דולר והישראלי שקודם באינטל • השבוע שהיה בהייטק
המיזוג בין חברות המלצות התוכן טאבולה ואאוטבריין היה אמור לחזק את כוחן, ולהחליש את אתרי התוכן • לכן היה מפתיע שמנכ"ל ynet תמך במיזוג, אחרי שהתנגד לו. זה עשוי להיות הרקע לחקירת רשות התחרות שנפתחה נגדו • בענף, אגב, לא מזילים דמעה על ביטול המיזוג
טאבולה ניסתה לשפר את תנאי העסקה, אך גורמים שמעורים בפרטים מספרים גרסאות סותרות: האם הסיבה נעוצה בתוצאות פחות טובות שמציגה אאוטבריין, או שטאבולה לא הצליחה לקבל מימון בנקאי ודרשה עסקה שכולה במניות • מייסד טאבולה אדם סינגולדה על הטענה שהחברה לא הצליחה לגייס כסף: "זה שקר"
במסגרת הפשיטה נלקח לחקירה מנכ"ל ynet ברק קלמנוביץ, והמחשב והטלפון האישי שלו הוחרמו • אתר החדשות שבשליטת קבוצת ידיעות אחרונות עובד עם טאבולה שבשליטת אדם סינגודלה - שגם אמור להיות הגוף הדומיננטי לאחר שהמיזוג ייצא לפועל
ברשות התחרות והשווקים הבריטים מערימים קשיים על המיזוג בין שתי החברות הישראליות בשל חשש מפגיעה באתרי התוכן • ההחלטה תתקבל בדצמבר הקרוב, 14 חודשים לאחר ההכרזה על העסקה
המיזוג של טאבולה ואאוטבריין הוא שיעור במנהל עסקים, קרן CVC נותנת אמון באיירון סורס וחברת הפינטק שגייסה 100 מיליון דולר • כל מה שקרה השבוע בתעשיית ההייטק
המיזוג עליו הכריזו אתמול שתי חברות המלצות התוכן לא הפתיע בכירים בענף הפרסום והדיגיטל, שראו בכך חיבור עסקי מתבקש • אך בצד ההבנה של ההיגיון הכלכלי מאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך כזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל
לחיבור המתבקש בין שתי חברות המלצות התוכן יש היגיון עסקי ברור: טאבולה ואאוטבריין מציעות בדיוק את אותו המוצר בשוק שסובל מתחרות שרק הולכת ומחריפה • המיזוג עשוי לאפשר לשתי החברות הזדמנות הוגנת מול פייסבוק וגוגל, אך הוא גם בשורה רעה לאתרי התוכן הישראליים
שתי חברות המלצת התוכן, טאבולה ואאוטבריין, מתמזגות לחברה אחת, בעסקה במסגרתה אאוטבריין תקבל 250 מיליון דולר ו-30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה תחזיק ב-70% הנותרים
במסגרת תפקידו החדש יקים בן יהודה מחלקת הפצה של תוכן ממומן • קודם לכן היה בן יהודה שותף בסוכנות הפרסום הדיגיטלי אאוטיקם מדיה • נכון לעכשיו לא ידוע אם הוא ימשיך לנהל במקביל גם את הפעילות בישראל, שכן בינתיים לא מונה לו מחליף
ל"גלובס" נודע כי חברות המלצות התוכן הודיעו לפרסומאים וליועצי התקשורת העוסקים בקמפיינים פוליטיים כי הן לא יאפשרו קידום כתבות שליליות • זאת בעקבות חשיפת "גלובס" שהוכיחה באופן מובהק קשר בין כתבות מכפישות על בני גנץ לבין אנשי המדיה של הליכוד
גם אתם נתקלתם בסדרת הכתבות המדגישות את הכישלונות הניהוליים של בני גנץ, המופיעות בימים האחרונים בעמודי הבית של אתרים גדולים כמו ynet ו-וואלה? מסתבר כי הכתבות כי הן חלק מקמפיין נגטיב ממומן של הליכוד העולה בחברת המלצות התוכן טאבולה
אאוטברייןאדם סינגולדהרשות התחרותוול סטריטישראליות בוול סטריטמגפהמיזוגים ורכישותסטארט אפעוד פודקאסטפרסום דיגיטלי