יפעת בקרת פרסום

כתבות אחרונות

 

גידול של 20% בהיקף הפרסום במגזר החרדי במחצית 2010

יפעת בקרת פרסום: בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל את משרדי הפרסום בענף עם גידול של 46% ■ תנובה וקטגוריית הספרים מובילות את טבלאות המפרסמים והענפים המושקעים

חגית ברונסקי 08.08.2010

עלייה של כ-15% בהוצאה על פרסום במחצית הראשונה ב-2010

מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק

חגית ברונסקי 19.07.2010

עלייה של 8% בהוצאות הפרסום של רשתות השיווק ברבעון הראשון

עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2010

בזק ב"אח הגדול": התוכן השיווקי האפקטיבי בינואר-פברואר

עפ"י יפעת בקרת פרסום, שווי פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול", בה היא משמשת כנותנת חסות מרכזית, עמד על כ-1.1 מיליון שקל ■ במקום השני - התוכן השיווקי של רשת ZER4U בתוכנית "הרווק"

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2010

בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי

יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27.01.2010

המפרסמת הגדולה ב-2009: קבוצת שטראוס עם גידול של 5%

יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

כמה הוציאה גינדי על הקמפיין ל"שרונה" - והאם הפרסום עובד?

הוצאות הפרסום של גינדי, אפריקה ויתר חברות הבנייה זינקו השנה ב-50% ל-35 מיליון שקל ■ עם זאת, ענף המגורים נמצא רק במקום ה-35 ברשימת הענפים המפרסמים ■ יפעת בקרת פרסום בסקירה מיוחדת ל"גלובס נדל"ן"

דרור מרמור 15.12.2009

פלאפון ואדלר בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

פרק הבכורה של "האח הגדול" הכניס 3.25 מיליון שקל מפרסומות

(עדכון) - כך מעריכים בכירים בשוק המדיה ■ מדובר בגידול של 45% לעומת יום שידור רגיל של קשת ■ הרייטינג הממוצע של הפרק ששודר אמש עמד על 31.5% ■ יפעת בקרת פרסום: קשת שיבצה בתוכנית 29 דקות פרסום

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

הפיראטים של yes - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאורקטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2009

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988