משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
קצף אלון / צילום: עינת לברון

תקציב הפרסום של חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד יוצא למכרז

התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשנה, טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב G

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2021
טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי / צילום: איל יצהר
בלעדי

מעמיקים אחיזה בעולם הדיגיטלי: ברוקנר-יער-לוי רוכש את WEB3

WEB3 מתמחה בעיקר בתחומי הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי • בעסקה נרכשו למעשה הלקוחות של החברה, לרבות הסכמים להמשך פעילותם למשך זמן מסוים, וכן דרג הביניים של ההנהלה

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2021
מאוחדת / צילום: תמר מצפי

תקציב קופת-חולים מאוחדת יוצא למכרז; משרדי הפרסום הגדולים צפויים להתמודד

תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת מטופל מאז 2016 במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2021
עומרי הרוש / צילום: אלעד מלכה

שחקן חדש בתחום הייעוץ התקשורתי: עומרי הרוש ואדלר חומסקי מקימים חברה חדשה

הרוש, דוברו לשעבר של שר האוצר משה כחלון ומנכ"ל IM של גיתם, וקבוצת אדלר חומסקי יספקו דרך החברה המשותפת MOVE שירותי תקשורת, תוכן, רגולציה אסטרטגיה ומיתוג מעסיק

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2021
רונן גולדשמיט, מנכ”ל גליקמן שמיר סמסונוב / צילום: תמונה פרטית

יש על מה לבנות: גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה • על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA ו-LEAD אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2021
מעין טירנגל / צילום: יח"צ
בלעדי

חוזר לענף הפרסום: מעין טירנגל ימונה למנכ"ל משותף ב-GO

טירנגל עבד במקאן, בגיתם וביורו ת"א ולאחר מכן בחברת ההימורים 888 וב-Buyme • הוא יחלוק את תפקידו החדש עם בני יוסף • GO מקבוצת אדלר-חומסקי פועלת במגוון תחומים של פרסום דיגיטלי ובהם גם אי-קומרס ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2021
אילן שילוח/צילום: יחצ

קבוצת מקאן ת"א משלימה את רכישת כל המניות של פרימיס

לגלובס נודע כי מקאן רכשה לאחרונה את 20% המניות שנותרו בידי המייסדים, רותם שאול ואיל בצלאל, המכהנים כמנכ"לים משותפים בחברה • השניים יישארו בתפקידם גם לאחר העסקה

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2021
דלויט ואוסום / צילום: מיכל קרן

דלויט רוכשת את סוכנות המיתוג והדיגיטל Awesome

במסגרת העסקה, Awesome יישאר מותג עצמאי המנוהל כיחידה נפרדת שתיתן שירותים גם ללקוחות המשרד וגם ללקוחות דלויט בישראל ובעולם • מעין פרוינד, המייסד והשותף הבכיר ב-Awesome, ימשיך לנהל את הסוכנות ויהפוך לשותף גם בדלויט

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2021
אתר JobMaster / צילום: צילום מסך

לקראת סיום תקופת החל"ת: JobMaster מתקשרים עם משרד פרסום ועולים בקמפיין

הקמפיין של JobMaster ישים דגש על הצורך בשדרוג מיומנויות תעסוקתיות כמו פיתוח של רשת נטוורקינג ופיתוח של כישורים בין-אישיים

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2021
איציק אברכהן ואורי לוין / צילום: סיון פרג'

מי במכרז הפרסום של פייבוקס, ואיך זה קשור למכרז של דיסקונט

פייבוקס, הפלטפורמה הפיננסית המשותפת של דיסקונט ושופרסל, מנהלת מכרז על תקציב פרסום בהיקף של כ-10 מיליון שקל לשנה, בו מתמודדים משרדי הפרסום יהושע TBWA, ליאו ברנט וענבר-מרחב G • במקביל נכנס להילוך מעשי גם מכרז הפרסום של בנק דיסקונט, בו מתמודדים אותם שלושה משרדים

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2021
רכבת ישראל תחנה חדשה ליד הבורסה ת"א / צילום: שלומי יוסף

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של הרכבת

על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2021
הפרסומות האהובות / צילום: צילום מסך

מטורנדו ועד קומסי קומסה: הפרסומות הזכורות והאהובות בישראל

כבר שני עשורים שמדד "הזכורות והאהובות" של גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בודק מדי שבוע מהן הפרסומות המובילות בשוק • לכבוד יום העצמאות קבלו את דירוג 15 הזכורות והאהובות ביותר: נוסטלגיות, גרנדיוזיות, קיטשיות ומלאות הומור

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2021
יעל אלמוג זכאי ועופר מילר / צילום: שלומי יוסף, תמר מצפי
בלעדי

גיתם BBDO מקימה עם עופר מילר קרן להשקעות בסטארט-אפים

הקרן החדשה תתמקד בהשקעה בנושאים כמו אדטק, איקומרס, רשתות חברתיות, אפליקציות ופיתוחים לרשתות קמעונאיות

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
אוניברסיטת תל אביב/  צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קרייטיב

משרד בלאנקו זכה בתקציב הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת ת"א

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום נוספים, בעיקר כאלה שמתמחים בדיגיטל, ביניהם גו אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי • התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט / צילום: רמי זרניגר, יח"צ

תקציב הפרסום של בנק דיסקונט יוצא למכרז

תקציב הבנק מתנהל כבר 17 שנה במשרד הפרסום יהושע TBWA, וכעת בבנק החליטו לבחון את האפשרויות האחרות שקיימות בשוק • היקף תקציב הפרסום של דיסקונט עמד ב-2020 על 15.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' ורון שטיין 06.04.2021
נתב"ג. הקורונה שינתה את הגישה הצרכנית ברכישת כיסויי ביטוח / צילום: שלומי יוסף

הישראלים חוזרים לטוס לחו"ל, וחברות הביטוח שבות לפרסם. אבל אחרת

אם בעבר רכישת פוליסת ביטוח לנסיעה לחו"ל נחשבה לשלב זניח, מגפת הקורונה הבהירה כי מדובר בנושא קריטי • כיצד מתמודדים משרדי הפרסום והמפרסמים עם האתגר החדש, איך מייצרים אמון ושקט נפשי אצל הצרכנים, ואיך מותאם המוצר למציאות החדשה

ענת ביין-לובוביץ' ומיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2021

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 1827 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 115