עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
הפרסומת של הוט לקידום "עספור" - האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסופר-פארם לקידום מבצע Baby Sale היא הזכורה ביותר
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - אתר mako עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
  
 
ייצוגית נגד יצרני אומגה 3: "מכיל מתכות מזיקות"
התביעה, בסך 2 מיליארד שקל, הוגשה נגד קופ"ח מכבי, סופר-פארם, טעם טבע-אלטמן וסולגאר
  
 
מנכ"ל סופר-פארם: "בפולין אני מוכר יותר בזול ומרוויח יותר"
סיור בסניפי סופר-פארם בפולין מגלה פערי מחירים במותגים הבינלאומיים לעומת ישראל ■ ליאור רייטבלט: "יש כאן החלטה של החברות הבינלאומיות להעלות את רמת המחירים בישראל"
  
 
שבועיים לפני החג: סופר-פארם בראש המותגים המושקעים
רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים
  
 
הקץ למבוכה: פייזר וסופר-פארם יאפשרו לרכוש ויאגרה און-ליין
מיזם משותף של סופר-פארם וחברת התרופות פייזר ינסה להילחם בתופעת הרכישה של ויאגרה מזויפת ולעזור ללקוחות להימנע ממבוכה, זאת באמצעות רכישה מקוונת של התרופה
  
 
רה-ארגון לסופר-פארם בסין: מוכרת את הפעילות במדינה
החברה יצאה מהפעילות במחוז גוויזו, והיא נערכת לכניסה לשנגחאי ולחלק המזרחי של סין
  
 
בטוחות שהצרכן הישראלי פראייר מוחלט: בואו להציץ ברשימה השחורה של החברות שהקטינו תכולת מוצרים, לא הוזילו מחיר בהתאם - וקיוו שלא נשים לב
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
  
 
שבוע רביעי ברציפות: אורנג' הוא המותג המושקע ביותר השבוע
המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד
  
 
שבוע שלישי ברציפות: אורנג' בראש טבלת המותגים המושקעים
חברת אורנג' ממשיכה השבוע לפרסם את ORANGE MARKET בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל
פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות
  
 
מלחמת החיתולים: שלל רשתות מציעות חבילות במבצע
בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל
  
 
אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל
  
 
מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: שטראוס - המפרסמת הגדולה
קטגוריית רשתות השיווק, שגלגלה 193 מיליון שקל בפרסום במחצית 2011, היא המושקעת ביותר ■ קטגוריית הרכב הפרטי צמחה, וחברת דוד לובינסקי נכנסה ל-20 המפרסמים הגדולים
  
 
הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל
‎‎קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי‏
  
 
איפה המבצעים יותר משתלמים: בסופר-פארם או בניו-פארם?
מלחמת המבצעים בין סופר-פארם וניו-פארם מביאה להוזלות במוצרי הטואלטיקה והניקיון ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים בסופר-פארם קצת יותר מוצלחים, אך ההבדל מינורי
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 315 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 20