ענבר מרחב בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של מטרו מוטור
היקף תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים והקטנועים מוערך ב-3 מיליון שקל
  
 
ספי שקד מצטרף כשותף למשרד הפרסום דרורי-שלומי
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
  
 
ספי שקד במו"מ להיכנס כשותף בדרורי-שלומי
שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה
  
 
מכרז טורנדו: משרדי הפרסום מציגים קריאייטיב
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
  
 
תקציב הפרסום של ערוץ 9 עובר לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי
התקציב טופל באחרונה בענבר-מרחב ■ בשנת 2010 פרסם הערוץ בהיקף של 750 אלף דולר
  
 
תקציב הפרסום של אוניברסיטת ת"א עובר לשטרית מדיה גרופ
טופל ‎עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
  
 
לשכת התיירות הטורקית: לא נפסיק לפרסם בישראל
הלשכה מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה בהיקף של כמיליון דולר ■ בשלוש השנים האחרונות התקציב מטופל בענבר-מרחב
  
 
שילב מרכזת את תקציב הפרסום שלה בפוגל-אוגילבי
עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב לי קופר עובר מגלר-נסיס לענבר-מרחב-שקד
העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה
  
 
תקציב הפרסום של איסתא עובר לענבר-מרחב-שקד
המשרד קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב האינטראקטיב של חברת התיירות ■ התקציב טופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי
  
 
ענבר-מרחב-שקד רוכש את פעילות משרד לין&לין
הלקוח הבולט של לין&לין הוא בריל תעשיות, והמשרד גלגל ב-2010 פעילות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
ענבר-מרחב-שקד יטפל שוב בתקציב הפרסום של טורקיה
תקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית עבר בשנים האחרונות טלטלות בעקבות המשבר המדיני בין טורקיה וישראל ■ ב-2010 הגיע התקציב ל-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי בגמר על תקציב טיב טעם
בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס
  
 
תקציב הפרסום של פיצה האט יוצא למכרז
‎היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
  
 
4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של טיב טעם
‎‎גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל ‏
  
 
תקציב מחסני תאורה עובר מענבר-מרחב-שקד לאדלר-חומסקי
איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988