פרסום בעיתונות

כתבות אחרונות

 
ניו יורק טיימס

"ניו-יורק טיימס" משיק מחדש את מגזין סוף השבוע

גיליון יום ראשון הקרוב יכלול 220 עמודים - שיא חדש עבור המגזין ■ השקת המגזין מחדש עוררה את המפרסמים, שקנו בו 121 עמודי פרסום

אדוורטייזינג אייג' 19.02.2015
ניו יורק טיימס

"ניו-יורק טיימס" משקיע מיליוני דולרים במגזין יום ראשון

מגזין סוף השבוע הוא אחד החלקים הנקראים של העיתון, והכוונה היא להשיק אותו מחדש במטרה להגדיל את היקפי הפרסום בו

אדוורטייזינג אייג' 18.11.2014
צעירים מול פרסומת של Snapchat / צילום: בלומברג

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2014
מגזין GQ/ צילום: יחצ

"GQ" למפרסמים: 100 אלף דולר לקידום תכנים אצל קוראים נבחרים

לרגל 57 שנה להקמתו, ובניסיון לגייס תקציבי פרסום דיגיטלי, מגזין הגברים מבית קונדה נאסט משיק תוכנית חדשה, שבמסגרתה 57 קוראים נבחרים יקדמו תכנים של המפרסמים ברשתות חברתיות, באתרים נוספים ובקמפיינים שיווקיים

אדוורטייזינג אייג' 10.08.2014

לראשונה: מגזין "TIME" מכר מודעת פרסום על השער

זהו מהלך יוצא דופן, שכן רוב המגזינים המובילים אינם משלבים פרסום בעמוד השער ושומרים עליו מערכתי לגמרי

אדוורטייזינג אייג' 26.05.2014

"ניו-יורק טיימס": ההכנסות ממנויים עלו, הטראפיק והפרסום צנחו

הכנסות ה"ניו-יורק טיימס" מפרסום בפרינט רשמו אשתקד ירידה של 7%, במקביל לירידה של 4.3% בהכנסות מפרסום בדיגיטל

רועי גולדנברג 22.05.2014

"ספורטס אילוסטרייטד": גידול של 8% בפרסום בגיליון בגדי-הים

במגזין, שחוגג 50 שנה, מצפים למכירות של 800 אלף עותקים של הגיליון

אדוורטייזינג אייג' 20.02.2014

ההכנסות גוגל מפרסום עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתונות

בעוד שבמחצית הראשונה של 2013 עיתוני החדשות והמגזינים בארה"ב כמעט ונגעו כל אחד לחוד בקו 10 מיליארד דולר הכנסות מפרסום, גוגל כבר עקפה אותו

רועי גולדנברג 13.11.2013

מי העלים שני עמודים מה"ניו-יורק טיימס"?

הקוראים הופתעו אתמול כשגילו כי כפולת עמודים בעיתון ריקה מתוכן ■ מסתבר כי הכפולה הריקה היא מודעת פרסום שהזמינו אולפני פוקס לקידום סרט חדש

אדוורטייזינג אייג' 24.10.2013

ארה"ב: מגזינים מדווחים על גידול של 24% בפרסום באייפד

מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב

אדוורטייזינג אייג' 26.06.2013

רוב העיתונאים מודדים הצלחה לפי הפופולריות של הכתבה

כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום

רועי גולדנברג 13.06.2013

סוף העיתונות המקומית?

מקומונים שישכילו לחבר בין הדיגיטל לפרינט יצליחו לשרוד

יורם כרפיס 29.05.2013

מתאוששים: שוק המגזינים בארה"ב רושם נתונים חיוביים ב-2013

מאז המשבר הכלכלי ב-2009 שוק המגזינים העולמי לא מצליח להתרומם ■ דווקא החודשים הראשונים של 2013 משדרים מגמה חיובית, ומספר המפרסמים עולה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2013

מיוחד: מודעות הפרסום בעיתונות שעשו את השנה

הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה

יניב פוהורילס 14.11.2012

האם העיתונות תמות?

למרות הנבואות השחורות, העיתונים החזקים ישרדו ויפרחו

פרופ' חיליק לימור 18.09.2012

מחקר: העיתונות המודפסת ויו-טיוב - היעילים ביותר בקמפיין פיננסי

מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם

רועי גולדנברג 23.05.2012

   123   

   נמצאו 47 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988