קבוצת שסטוביץ הוספה למעקב +

יבואנית מזון ומוצרי צריכה מהגדולים בישראל. הקבוצה הוקמה על שמעון שסטוביץ' בשנת 1954 וכיום נשלטת על ידי בנו, יוני שסטוביץ'.

כתבות אחרונות

 
חוסר פסטה ברילה / צילום: שני מוזס, גלובס

חוסרים חריגים של מותג הפסטה האיטלקי ברילה ברשתות השיווק

קמעונאים ל"גלובס": "שסטוביץ סיפקה כמויות ענקיות של פסטה ברילה למספר קטן של רשתות, ולא השאירה לשאר השוק" • שסטוביץ בתגובה: "אנו עומדים בביקושים ופועלים במרץ להשלים את כל החוסרים"

שני מוזס 22.03.2020
אורי פדרמן - בעלים של קפה לנדוור  / צילום: איל יצהר, גלובס
הסכם הפצה | בלעדי

אחרי 13 שנה: קפה לנדוור נפרדת מאסם-נסטלה ותופץ ע"י שסטוביץ

ל"גלובס" נודע כי מוצרי הקפה של לנדוור יעברו בהדרגה להפצת שסטוביץ • לפי הערכות, פעילות זו צפויה להביא לשסטוביץ תוספת למחזור של כ-5 מיליון שקל בשנה

שני מוזס 18.02.2020
איציק אברכהן, מנכ”ל שופרסל, יוני שסטוביץ, בעלי חברת שסטוביץ / צילומים: שלומי יוסף, רפי דלויה

הסיפור המוזר סביב היבוא המקביל של מותגי בישום ששסטוביץ משווקת

רשת הפארם Be החלה לייבא בשמים ביבוא מקביל, כדי להוריד מחירים ולשפר רווחיות • אלא שאז, בעיתוי ובדרך שמעוררים תהייה, משרד הבריאות נכנס לתמונה

שני מוזס 17.02.2020
יוני שסטוביץ ואיציק אברכהן / צילום: רפי דלויה
יבוא מקביל | בלעדי

הקרב על הבושם: רשת Be של שופרסל תייבא מותגים של המתחרה שסטוביץ

רשת הפארם Be מקבוצת שופרסל תחל לשווק את מותגי הבישום CK, נרסיסו, מון בלאן ואברקרומבי • מבחינת שסטוביץ מדובר באובדן מכירות לרשת הפארם השנייה בגודלה

שני מוזס 15.12.2019
רענן קובלסקי / צילום: סיון פרג'
תחליפי חלב | בלעדי

מלחמת תחליפי החלב: שטראוס במגעים לקבלת הזיכיון של אלפרו הבלגית

שטראוס מנהלת מו"מ על העברת זיכיון היבוא לידיה, על רקע רכישת חברת אלפרו ע"י תאגיד דנונה הצרפתי המחזיק 20% ממחלבות שטראוס • שוק תחליפי החלב רשם בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בעולם ובישראל • נתח השוק של שטראוס בקטגוריה המקומית נמוך

שני מוזס 06.11.2019
אינדיבידואל קבינט דה פרפיום  / צילום: יח"צ
מסחר מקוון | בלעדי

בלי קמעונאים: שסטוביץ תמכור בשמים באינטרנט

יבואנית הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון הגדולה מקימה אתר אינטרנט שיימכרו בו כ-20 בשמי נישה • בשלב הבא מתכננת החברה לשווק באתר גם מוצרי איפור • זו הפעם הראשונה ששסטוביץ משיקה מכירה ישירות לצרכן ללא תיווך של קמעונאי, ובכך היא מצטרפת לתנובה, שטראוס ואסם

שני מוזס 28.10.2019
יוני שסטוביץ / צילום: יחצ

הממונה על התחרות בולמת את היבואנית הרשמית של קולגייט

רשות התחרות פתחה בבדיקת שוק משחות השיניים והודיעה לחברת שסטוביץ כי עליה לחדול מדיווח ליצרנית העולמית קולגייט־פלמוליב על היבוא המקביל של מוצריה

שני מוזס 13.02.2019
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי

ניגוד אינטרסים? בולטון מפרסם במקביל את שטראוס וקולגייט

בעיתון "יתד נאמן" מופיעות במקביל שתי מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שעל פניו יש להן מטרה מנוגדת: האחת לקולגייט, הממליצה להפחית בצריכת חטיפים ומשקאות ממותקים - והשנייה למבצע החטיפים המתוקים של שטראוס-עלית

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2018
טונה / צילום: שאטרסטוק
דגים | בלעדי

שסטוביץ מייקרת את מוצרי הטונה בכ-10%

מותג הפרימיום "ריו מארה" צפוי להתייקר בכ-10% כך שהמחיר הנמוך ביותר לצרכן יעמוד על כ-17 שקל ליחידה • לטענת החברה, העלייה נובעת מהעלייה העולמית במחירי הטונה, מה שעשוי להשפיע גם על השחקניות האחרות שמייבאות טונה לישראל • לאחרונה עלה גם המחיר של מוצרי הנייר והבשר הקפוא

שני מוזס 10.06.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

רשות ההגבלים פתחה בבדיקה נגד יבואני הטואלטיקה

רשות ההגבלים העסקיים בודקת האם יוניליוור, שטסוביץ, דיפלומט ופרוקטר אנד גמבל חסמו תחרות במטרה לשמור על מחירים גבוהים, והאם הן פגעו בקיום יבוא מקביל

שני מוזס 14.05.2018
קולגייט  advanced whitening / צילום: יחצ

אלה המוצרים שתוצג ההשוואה שלהם ביחס למחירים בעולם

משרד הכלכלה פרסם את רשימת מוצרי הטואליטקה הראשונה שעליהם תחול חובה להציג את פערי המחירים בין ישראל למדינות שונות ■ בין המוצרים: משחות שיניים קולגייט ודאודורנטים של ספיד סטיק, ג'ילט ודאב ■ שסטוביץ: "הנתונים עליהם נסמך הצו רצופים כשלים ושגיאות"

שני מוזס ומיכל רז-חיימוביץ' 07.02.2018
מותג מזון וילי פוד / צילום: אימג' ארט

מנכ"ל שלישי לוילי-פוד בחצי שנה: מיכאל לובושיץ משסטוביץ

לובושיץ, שניהל בשסטוביץ את חטיבת הסחר והמכירות, ינהל את יבואנית המזון של האחים ויליגר החל מינואר הקרוב

שני מוזס 13.12.2017
שסטוביץ מגייסת את רפורמת סימון המזון של משרד הבריאות

רק בריאות: הנשק של שסטוביץ במלחמה מול אסם ושטראוס

שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"

שני מוזס 07.11.2017
עדי עזרא מציג: נתונים, סילופים ושאר ירקות. איור: גיל ג'יבלי

אחרי הפסקת האספקה ליינות ביתן: ירידה בנתחי השוק של נטו

נמשכת מגמת ההתאוששות בשוק המזון והצריכה ■ נתחי השוק של הספקיות תנובה ושסטוביץ נמצאים בצמיחה ■ לעומת זאת, הנתחים של אסם-נסטלה, יוניליוור והחברה המרכזית בירידה

שני מוזס 09.08.2017
פסטה ברילה / צילום: וואלה NEWS

רעבים? אנחנו לא: "חרקים בפסטה ובלזניה של המותג ברילה"

בבקשה לתביעה ייצוגית נגד יבואנית פסטה ברילה נטען כי אריזות הקרטון של המותג שנמכרות ברשתות השיווק בישראל נגועות בחרקים מזה תקופה ארוכה ■ ברילה: "הפסטה משווקת בישראל ובעולם תוך הקפדה על איכות גבוהה"

וואלה! NEWS 07.08.2017
גיא אקרמן ושרון שסטוביץ / צילום: סיון פרג'

דור 3, יד 2: שרון שסטוביץ וגיא אקרמן השיקו מיזם אופנה מקוון

אתר MINE, בו הושקעו 1.8 מיליון שקל, מתמחה בפריטי יוקרה במצב חדש יחסית וכולל מנגנון לזיהוי זיופים ■ בין המותגים שניתן לרכוש בו: זארה, טופשופ, שאנל ודניאלה להבי - אך לדברי המייסדים, קסטרו לא עברו את הסלקציה האופנתית

שני מוזס 23.05.2017

   123   

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988