קפה

כתבות אחרונות

 
מהדורה מוגבלת של נספרסו לסומטרה / צילום: יח"צ נספרסו

כוס הקפה הטובה

לצד טעם וארומה ייחודיים, מסתתרים בתוך כל כוס קפה נספרסו גם דאגה לסביבה ותמיכה משמעותית בקהילות החקלאים מגדלי הקפה ברחבי העולם - הערכים שעושים את ההבדל

14.09.2020
סניף סטארבקס./ צילום:צילום: רויטרס  Mark Makela

קפה טו גו: המהלך האסטרטגי של סטארבקס בעקבות הקורונה

הרשת מתכננת לסגור או לחדש כ-400 סניפים בארה"ב ובקנדה במהלך 18 החודשים הקרובים • לדברי החברה, על כל בית קפה שייסגר, ייפתח לפחות סניף אחד לרכישת קפה טו גו

וול סטריט ג'ורנל 15.06.2020
גיורא בר דעה / צילום: סיון פרג'

שטראוס רוכשת חברת קפה בברזיל בתמורה לכ-167 מיליון שקל

חברת-הבת שטראוס קפה BV רוכשת באמצעות המיזם C3 את חברת מיטצוי אלימנטוס • העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים בברזיל

אביב לוי ושני מוזס 18.02.2020
נספרסו/ צילום: יחצ
נתב"ג | בלעדי

ג'ורג קלוני יבוא להשקה? נספרסו תפתח חנות בוטיק בנתב"ג

ל"גלובס" נודע כי חברת הקפה מבית ענקית המזון נסטלה תפתח במרץ הקרוב חנות בוטיק בטרמינל 3, במקום חנות "התו השמיני" שנסגרה • החנות תתמקד במכירת קפסולות בלבד, במחיר ללא מע"מ

מיכל רז-חיימוביץ' 05.01.2020
מטע קפה צילום: תמונה פרטית
חזית המדע | ראיון

כלכלת הדמעות של מגדלי הקפה: איך מוכרים סיפור שירגש את הצרכנים?

הביקוש לקפה איכות הציל חקלאים רבים בברזיל, אך הרווחה היחסית באה עם מחיר: הצורך למכור סיפור אותנטי שירגש את הצרכנים • הסוציולוגית נועה ברגר, שחקרה את תעשיית קפה האיכות, חושפת את הלחצים המופעלים על המגדלים ואת הדמיון ביניהם לבין המשתתפים בתוכניות ריאליטי

גלי וינרב 23.11.2019
העמוד של קפה עלית באמזון / צילום: צילום מסך

לקנות קפה ברשת: שטראוס הופכת לחברת המזון הראשונה שמוכרת באמזון, וזו עשויה להיות תחילתה של מהפכה

החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה

שני מוזס 22.10.2019
סניף סטארבקס./ צילום:צילום: רויטרס  Mark Makela

שירות לאנטיפתים: סטארבקס משיקה עמדת פיק-אפ לקפה בניו יורק

הרשת הודיעה כי תפתח בסתיו הקרוב בניו יורק סניף שיאפשר הזמנה מראש דרך אפליקציה ואיסוף הקפה ללא המתנה בתור

שירות גלובס 08.09.2019
אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב / צילום: ישראל הדרי

"זיהינו את נקודת התורפה של נספרסו, שבשביל קפה טוב לא צריך פלצנות"

עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון

מיכל רז-חיימוביץ' 17.08.2019
קפה טורקי של עלית / צילום: תמר מצפי, גלובס

חלק מהשפה והמנהגים

ירדן פלד, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל במנורה מבטחים, בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו

ירדן פלד 23.07.2019
אורי פדרמן - בעלים של קפה לנדוור  / צילום: איל יצהר, גלובס

לנדוור רוצה לגימה ממכירות הקפסולות בשוק הפרטי: חתמה על הסכם הפצה עם דנשר

החברה מחפשת להשתלט על עד 20% משוק הקפסולות • החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת בת של דנשר הנקראת דנסל, שתפיץ עבורה את הקפה בכ-1,000 נקודות מכירה נוספות

שני מוזס 16.07.2019
קפה ג'ו  / צילום: איל יצהר

תמכור קפסולות לאמריקאים? קפה ג'ו נכנסת לאונליין ולרשתות מזון בארה"ב

רשת בתי הקפה הישראלית השיקה פלטפורמה מקוונת שתמכור מוצרי קפה בהשקעה של כ-100 אלף דולר • במקביל החלה קפה ג'ו במכירה של מוצרים, ביניהם קפסולות תואמות נספרסו ומוצרי קפה נוספים, בכ-10 חנויות מזון בארה"ב

שני מוזס 17.06.2019
שובו של הקפה הארוך / צילום : יח"צ נספרסו - Tomer Foltyn

הרנסנס של קפה הפילטר: סוף לשלטון האספרסו

אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול

רועי ירושלמי 10.05.2019
מכונת קפה ורטו/ צילום: יחצ

נספרסו משיקה ליין חדש של מכונות ושל קפסולות מוגנות פטנט

המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.02.2019
BEANZ של שטראוס / צילום: יח"צ
מנויים | בלעדי

שטראוס מסמנת שוק חדש: מנוי לקפה פרימיום בשירות עד הבית

אחרי שענקיות מזון בעולם סימנו את קפה הפרימיום כצומח, גם קבוצת המזון השנייה בגודלה בישראל מסתערת על השוק • ל"גלובס" נודע כי החברה תשיק פעילות חדשה תחת המותג "BEANZ" ותציע מנוי חודשי לאספקת פולי קפה ומכונה עם שליח עד הבית • 80 כוסות קפה בחודש יעלו כ-145 שקל - 1.80 שקלים לכוס

שני מוזס 10.12.2018
נדב קמיל ועמי שם טוב, קפה ג'ו / צילום: דניאל לילה

קפה ג'ו משיקה את "ג'ו אנד גו" - תת-רשת במחירים מוזלים

בפיתוח המותג הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, ועד כה נפתחו שני סניפים בת"א • מנכ"ל קפה ג'ו, עמי שם-טוב: "המודל התפעולי מתבסס על בחירת מיקומים וזכיינים, אחרת זה לא מחזיק מים ומתפוצץ" • "כוס קפה תעלה פה 10 שקלים, כשבקפה ג'ו היא נמכרת ב-11 שקלים"

שני מוזס 01.07.2018
משה מרי / צילום: איל יצהר

"כשהחנות הראשונה נפתחה, לא הבינו מה אנחנו רוצים"

הפורטפוליו של משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "תרבות הקפה התפתחה פה מבתי הקפה. אנשים התחילו לשתות קפוצ'ינו ואספרסו ואז התחלנו להכניס מכונות הביתה. הבנייה הייתה איטית"

ליאת רון 26.05.2018

   1234567891011   

   נמצאו 162 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988