עמוד הבית > תגיות כלליות > שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי בחדשות

סוכן חדשות
 
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ
מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי
פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך ● מדריך למתחילים
  
 
אסף שולמן / צילום: יחצ
האיש שמוכר ביטקוין בכ-180 מדינות מגלה את סודות השיווק
אסף שולמן כיהן כסמנכ"ל השיווק בצ'קמרקס (Checmarx), שנמכרה ב-2015 לפי שווי של כ-100 מיליון דולר, מעסיקה כיום החברה בישראל כ-400 איש ומוכרת את מוצריה בעשרות מיליוני דולרים ● כיום,שולמן מוביל כמנכ"ל את הפעילות של Coinmama, פלטפורמת B2C המאפשרת רכישת מטבעות קריפטו עם כרטיסי אשראי ● איך עושים שיווק איכותי גם ל-B2C וגם ל-B2B? האזינו לפרק הספיישל של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
אודי לדרגור / צילום: יחצ
רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"
אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות ● האזינו לפרק ספיישל שני בסדרת השיווק של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג
"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"
סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות ● השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים ● אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן ● כך תעשו זאת נכון ● מדד המותגים
  
 
פאדי חוסיין / צילום: טאלנט דיגיטלי
"אחרי יום העבודה אני מנגן בעוד, בגיטרה ובכינור"
פאדי חוסיין (28) הוא מנהל פרויקטים SEO בחברת Booya Digital ● טווח שכר: 12-17 אלף שקל
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים
כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה ● סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית ● מדד המותגים
  
 
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'
שת"פ בין אייל חומסקי ואדיר רגב: מקימים את GO Tech
מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני
  
 
אמזון / צילום: שאטרסטוק
אמזון בישראל: לא רק איום - אלא בעיקר הזדמנות עסקית
בואה של ענקית הקמעונאות האמריקאית תעודד עסקים ישראלים לעלות לרשת ■ דעה
  
 
שיווק בפייסבוק. תוכן מייצר ערך/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
לייק פלוס: איך לייצר תוכן מניע לפעולה בפייסבוק?
כך תוכלו לנצל באופן מיטבי את הרשת החברתית לקידום המותג שלכם: כמה טיפים לניהול יעיל של דף עסקי בעל ערך מוסף בפייסבוק
  
 
רן גוראון/ צילום: איל יצהר
"הדיגיטל הוא מורה עם סבלנות מוגבלת; מי שלא ישתנה, ימות"
במפגש "IOT על הבר" אמר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, כי כל אחד בארגון צריך להבין בדיגיטל בתחום שלו ■ מירב ספקטורובסקי-ששון, מובילת יחידת הדיגיטל לארגונים ב-IBM ישראל: "טרנספורמציה דיגיטלית מפנה את העובדים ממשימות פשוטות ומאפשרת להם לעשות דברים יותר מאתגרים"
  
 
ג'רני 2017
שיווק בחסות הטכנולוגיה: להתקדם או להיעלם
כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יציע כיווני חשיבה חדשים ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א
  
 
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה
סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים
  
 
שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט  צילום: גליה חרמוני
תנובה נערכת לשינוי: מרכזת כל פעילות הדיגיטל במחלקה אחת
הפורמט מזכיר לא מעט את הפורמט של המתחרים בשטראוס ■ לתפקיד סמנכ"לית הדיגיטל מונתה שיר זכאי-חורש
  
 
מיכל חיון ועידו פולק / צילום: תמר מצפי
"כדי להגדיל מכירות – השיווק חייב לקחת חלק במכירות"
מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"
  
 
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"
כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"
  
 
ועידת MAD
ענו על חידון המדיה והפרסום ואולי תזכו בכרטיסים לועידת MAD
מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!
  
 

   123456789    >

   נמצאו 144 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9