עמוד הבית > תגיות כלליות > שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי בחדשות

סוכן חדשות
 
ריקי דרורי / צילום: יחצ
ריקי דרורי מונתה לסמנכ"לית השיווק של יוטיוב באירופה, אפריקה והמזה"ת
דרורי כיהנה עד כה כדירקטורית בכירה לשיווק של גוגל במזה"ת, אפריקה ורוסיה, ובעבר הייתה מנהלת השיווק של גוגל בישראל
  
 
גלובסטוק
מה משותף למאבק הנשים, V15 ועובדי הבניין?
פולי טובמן, עורכת באתר "גלובס", יצאה לברר מה גורם למחאות חברתיות להיות מוצלחות יותר מאחרות, וחזרה עם תובנות מעניינות ● האזינו לגלובסטוק, הפודקאסט השבועי של "גלובס"
  
 
זוהר לבקוביץ / צילום: ענת לברון
תראו מי שמדבר: "מי שרוצה כסף – שלא יקים סטארט אפ"
זוהר לבקוביץ הוא יזם שהקים ומכר כמה חברות, ביניהן אמובי (Amobee), בכ-340 מיליון דולר ● כיום הוא משקיע אנג'ל, עובד על מיזם חדש ומשתתף בתוכנית "הכרישים" ● כיצד נראו ימיה הראשונים של אמובי ואיך הפכה לחברת ענק, ומה הוא חושב על סצנת הסטארט-אפים בישראל? האזינו לפרק ה-9 של עוד פודקאסט לסטארט-אפים
  
 
מערכת הפרסום של פייסבוק / צילום: Shutterstock
דווקא לפני הבלאק פריידיי: מערכת הפרסום של פייסבוק שותקה
מערכת הפרסום (Ads Manager) של פייסבוק שותקה קרוב ליממה ● נבהיר שלא מדובר בתקלה הנוגעת רק לשווקים בחו"ל: למעשה כל מי שמנהל היום עסק ומפרסם, בוודאי מי שמנהל סחר אלקטרוני כלשהו, נפגע
  
 
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף
המהפך של סומוטו: קפיצה של 183% ברווח ברבעון השלישי
החברה הציגה הכנסות של 14.3 מיליון דולר, שיפור של 6.7% לעומת הרבעון השני השנה, אולם ירידה של כ-6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ● בשורה התחתונה רשמה סומוטו עלייה ברווח הנקי לרמה של כ-1.7 מיליון דולר
  
 
חמי כץ ואוהד גרינשפן / צילום: אפרת סער
"במקום להתמקד במוצר, התמקדנו באפשרות לרווח מהיום הראשון"
חמי כץ ואוהד גרינשפן הקימו בשנת 2014 את נמוגו, שגייסה עד כה כ-29 מיליון דולר ומעסיקה כ-70 עובדים ● טכנולוגיית החברה מאפשרת לאתרי קניות באינטרנט לחסום פרסומות ותוכנות זדוניות, ובכך להגדיל רווחים ● שוחחנו עם כץ בפרק ה-5 של עוד פודקאסט לסטארט-אפים על עתיד הקניות באינטרנט, ומה עושים המפרסמים בעולם שבו הטכנולוגיה לא רק מסייעת למפרסמים, אלא גם פוגעת בהם
  
 
עומרי כהן / צילום: יח"צ
"בשנים הקרובות הרבה עסקים ייסגרו בגלל קניות באינטרנט"
לפני 4 שנים הקימו תומר תגרין ועומרי כהן את יוטפו, שמפתחת פלטפורמה לשיווק מותגים דרך חוות-דעת של גולשים בעולמות ה-ecommerce ● אחרי גיוסים מצטברים של 100 מיליון דולר, מעל ל-300 עובדים ו-4 סניפים בכל העולם, ריאיינו את כהן בעוד פודקאסט לסטארט-אפים וחזרנו איתו לימי החברה הראשונים: "לא היה לנו מושג מה אנחנו עושים, עשינו כמה שינויי כיוון בזמן הגיוס הראשון שלנו"
  
 
אסף יצחיאק / צילום: שלומי יוסף
סומוטו ממשיכה להשתפר: פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי
חברת השיווק באינטרנט, פרסום בווידיאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות דיווחה כי הכנסותיה ברבעון החולף צפויות להסתכם ב-14-14.5 מיליון דולר - שיפור של 6%-7% לעומת הרבעון השני, אבל ירידה של 6%-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
  
 
אמנון דרורי / צילום: יחצ
"מכירות בטלפון מאפשרות ענייניות וחדות על פני פגישות"
סדרת מכירות, פרק 1: אמנון דרורי, Octopai ● אמנון דרורי הינו מאנשי המכירות הוותיקים בישראל, בעברו מנהל המכירות של חברת Panaya אותה הוביל למכירות של כ-34 מיליון דולר בשנה עד מכירתה ● היום הוא מייסד ושותף ב-Octopai
  
 
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל
גם בענף הדיגיטל: נשים מרוויחות פחות מגברים
סקר שערכה סוכנות הפרסום פיאלקוב דיגיטל בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: 64% מהנשים בענף מרוויחות פחות מ-12 אלף שקל, זאת לעומת 50% מקרב הגברים ● במקביל, נרשמה ירידה מדאיגה גם בחלקן היחסי של נשים בתחום: 59% גברים לעומת 41% נשים בלבד
  
 
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ
מה הסיפור של הסטורי? איך עושים שיווק נכון בעולם דיגיטלי
פרסום ושיווק דיגיטליים יכולים להשתלם במיוחד לעסקים קטנים המוגבלים בתקציב, אבל לרובם חסרים הידע והכלים לעשות את זה כמו שצריך ● מדריך למתחילים
  
 
אסף שולמן / צילום: יחצ
האיש שמוכר ביטקוין בכ-180 מדינות מגלה את סודות השיווק
סדרת מרקטינג, פרק 3: אסף שולמן, Coinmama ● אסף שולמן כיהן כסמנכ"ל השיווק בצ'קמרקס (Checmarx), שנמכרה ב-2015 לפי שווי של כ-100 מיליון דולר, מעסיקה כיום החברה בישראל כ-400 איש ומוכרת את מוצריה בעשרות מיליוני דולרים ● כיום,שולמן מוביל כמנכ"ל את הפעילות של Coinmama, פלטפורמת B2C המאפשרת רכישת מטבעות קריפטו עם כרטיסי אשראי ● איך עושים שיווק איכותי גם ל-B2C וגם ל-B2B?
  
 
אודי לדרגור / צילום: יחצ
רוצים עובד עם 5 שנות ניסיון בפייסבוק? "אין לכם מושג בשיווק"
סדרת מרקטינג, פרק 2: סדרת מרקטינג: אודי לדרגור, גונג ● אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות Sarin (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), Panaya (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-Yotpo ואחרי שייעץ ליותר מ-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-Gong.io ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן שבו החברה פונה ללקוחות
  
 
סיום מחזור 3 של בית ספר לדיגיטליות בעסקים./ צילום: גלית סבג
"בלי קהילות אי-אפשר היום לנהל שיווק אפקטיבי"
סופר-פארם מאמצת את מאמאנט, בנק לאומי מטפח בעלות עסקים, ורקיט בנקיזר משווקת את דורקס לקהילות שונות בדרכים שונות ● השיווק באמצעות קהילות הפך לטרנד חובה בזכות הרשתות החברתיות, ודחק הצידה את עמודי המותג המשמימים ● אך למרות שכולם מבינים את חשיבות הקהילות, רק מותגים מעטים הצליחו לפצח את דרך העבודה הנכונה מולן ● כך תעשו זאת נכון ● מדד המותגים
  
 
פאדי חוסיין / צילום: טאלנט דיגיטלי
"אחרי יום העבודה אני מנגן בעוד, בגיטרה ובכינור"
פאדי חוסיין (28) הוא מנהל פרויקטים SEO בחברת Booya Digital ● טווח שכר: 12-17 אלף שקל
  
 
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק
נפלאות הבינה: סמנכ"לי שיווק בוחרים את המהלכים המנצחים
כל ארגון או מותג נעזר כיום בבינה מלאכותית על שלל נגזרותיה, אבל זה שהבוט קופץ עם כל כניסה לאתר האונליין שלכם, לא אומר שבאמת מימשתם את הפוטנציאל השיווקי של הטרנד הבוער הזה ● סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בוחרים עבור "גלובס" את המותגים ואת המהלכים שעושים את השימוש הנכון ביותר והבנאלי פחות בבינה מלאכותית ● מדד המותגים
  
 

   12345678910    >

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10