קבוצת שסטוביץ

יבואנית מזון ומוצרי צריכה מהגדולים בישראל. הקבוצה הוקמה על שמעון שסטוביץ' בשנת 1954 וכיום נשלטת על ידי בנו, יוני שסטוביץ'.

כתבות אחרונות

 
מיכל הלפרין בוועדת הטייקונים / צילום: דוברות הכנסת יצחק הררי
יבוא מקביל | פרשנות

פשרת היבוא המקביל שהפתיעה את ענף הקמעונות

הרשות לתחרות נאלצה השבוע לחזור בה מההוראה המחמירה שהציבה בפני יבואנית משחת השיניים קולגייט שסטוביץ • היכולת של היבואניות להילחם ביבוא המקביל לא נפגעה, אך עוד לא אבדה התקווה מבחינת הצרכנים בישראל

שני מוזס 23.07.2020
מיכל הלפרין, הממונה על רשות התחרות / צילום: יונתן בלום, גלובס

סיבוב הפרסה של רשות התחרות: הסכם פשרה עם שסטוביץ בסוגיית היבוא המקביל

אחרי שהוציא לפני כשנה וחצי הוראה במסגרתה היא אוסרת על שסטוביץ לדווח על יבוא מקביל של קולגייט לחברה העולמית, הרשות תאשר ליבואנית לדווח על יבוא מקביל • לפי הסכם הפשרה, יהיה מותר לה לפרט באיזה מחיר הוא נמכר, אך לא לציין את המקור שלו

שני מוזס 22.07.2020
משקה שיבולת השועל השבדי Oatly  / צילום: Oatly

משקה שיבולת השועל השבדי Oatly בדרך למדפים ולבתי הקפה בישראל

חברת המזון שסטוביץ שאיבדה לאחרונה את הזיכיון להפצת המותג אלפרו לשוק הקמעונאי תייבא לישראל את תחליף החלב השבדי • מדובר במותג שמזוהה עם ערכים של קיימות שתפס תאוצה באירופה וארה"ב והצליח לפלס את דרכו גם לסניפים רשת סטארבקס האמריקאית

שני מוזס 21.05.2020
יוסי שסטוביץ/ צילום: יחצ

מנצלת את זמני המשלוח הארוכים ברשתות: שסטוביץ תמכור ברילה וקולגייט ישירות לצרכנים

שסטוביץ עלתה לאוויר עם אתר מכירה תחת השם "דה אונליין סטור" המציע לספק מוצרי מזון וטואלטיקה תוך 3 ימי עסקים

שני מוזס 02.04.2020
חוסר פסטה ברילה / צילום: שני מוזס, גלובס

חוסרים חריגים של מותג הפסטה האיטלקי ברילה ברשתות השיווק

קמעונאים ל"גלובס": "שסטוביץ סיפקה כמויות ענקיות של פסטה ברילה למספר קטן של רשתות, ולא השאירה לשאר השוק" • שסטוביץ בתגובה: "אנו עומדים בביקושים ופועלים במרץ להשלים את כל החוסרים"

שני מוזס 22.03.2020
אורי פדרמן - בעלים של קפה לנדוור  / צילום: איל יצהר, גלובס
הסכם הפצה | בלעדי

אחרי 13 שנה: קפה לנדוור נפרדת מאסם-נסטלה ותופץ ע"י שסטוביץ

ל"גלובס" נודע כי מוצרי הקפה של לנדוור יעברו בהדרגה להפצת שסטוביץ • לפי הערכות, פעילות זו צפויה להביא לשסטוביץ תוספת למחזור של כ-5 מיליון שקל בשנה

שני מוזס 18.02.2020
איציק אברכהן, מנכ”ל שופרסל, יוני שסטוביץ, בעלי חברת שסטוביץ / צילומים: שלומי יוסף, רפי דלויה

הסיפור המוזר סביב היבוא המקביל של מותגי בישום ששסטוביץ משווקת

רשת הפארם Be החלה לייבא בשמים ביבוא מקביל, כדי להוריד מחירים ולשפר רווחיות • אלא שאז, בעיתוי ובדרך שמעוררים תהייה, משרד הבריאות נכנס לתמונה

שני מוזס 17.02.2020
יוני שסטוביץ ואיציק אברכהן / צילום: רפי דלויה
יבוא מקביל | בלעדי

הקרב על הבושם: רשת Be של שופרסל תייבא מותגים של המתחרה שסטוביץ

רשת הפארם Be מקבוצת שופרסל תחל לשווק את מותגי הבישום CK, נרסיסו, מון בלאן ואברקרומבי • מבחינת שסטוביץ מדובר באובדן מכירות לרשת הפארם השנייה בגודלה

שני מוזס 15.12.2019
רענן קובלסקי / צילום: סיון פרג'
תחליפי חלב | בלעדי

מלחמת תחליפי החלב: שטראוס במגעים לקבלת הזיכיון של אלפרו הבלגית

שטראוס מנהלת מו"מ על העברת זיכיון היבוא לידיה, על רקע רכישת חברת אלפרו ע"י תאגיד דנונה הצרפתי המחזיק 20% ממחלבות שטראוס • שוק תחליפי החלב רשם בשנים האחרונות צמיחה משמעותית בעולם ובישראל • נתח השוק של שטראוס בקטגוריה המקומית נמוך

שני מוזס 06.11.2019
אינדיבידואל קבינט דה פרפיום  / צילום: יח"צ
מסחר מקוון | בלעדי

בלי קמעונאים: שסטוביץ תמכור בשמים באינטרנט

יבואנית הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון הגדולה מקימה אתר אינטרנט שיימכרו בו כ-20 בשמי נישה • בשלב הבא מתכננת החברה לשווק באתר גם מוצרי איפור • זו הפעם הראשונה ששסטוביץ משיקה מכירה ישירות לצרכן ללא תיווך של קמעונאי, ובכך היא מצטרפת לתנובה, שטראוס ואסם

שני מוזס 28.10.2019
יוני שסטוביץ / צילום: יחצ

הממונה על התחרות בולמת את היבואנית הרשמית של קולגייט

רשות התחרות פתחה בבדיקת שוק משחות השיניים והודיעה לחברת שסטוביץ כי עליה לחדול מדיווח ליצרנית העולמית קולגייט־פלמוליב על היבוא המקביל של מוצריה

שני מוזס 13.02.2019
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי

ניגוד אינטרסים? בולטון מפרסם במקביל את שטראוס וקולגייט

בעיתון "יתד נאמן" מופיעות במקביל שתי מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שעל פניו יש להן מטרה מנוגדת: האחת לקולגייט, הממליצה להפחית בצריכת חטיפים ומשקאות ממותקים - והשנייה למבצע החטיפים המתוקים של שטראוס-עלית

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2018
טונה / צילום: שאטרסטוק
דגים | בלעדי

שסטוביץ מייקרת את מוצרי הטונה בכ-10%

מותג הפרימיום "ריו מארה" צפוי להתייקר בכ-10% כך שהמחיר הנמוך ביותר לצרכן יעמוד על כ-17 שקל ליחידה • לטענת החברה, העלייה נובעת מהעלייה העולמית במחירי הטונה, מה שעשוי להשפיע גם על השחקניות האחרות שמייבאות טונה לישראל • לאחרונה עלה גם המחיר של מוצרי הנייר והבשר הקפוא

שני מוזס 10.06.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

רשות ההגבלים פתחה בבדיקה נגד יבואני הטואלטיקה

רשות ההגבלים העסקיים בודקת האם יוניליוור, שטסוביץ, דיפלומט ופרוקטר אנד גמבל חסמו תחרות במטרה לשמור על מחירים גבוהים, והאם הן פגעו בקיום יבוא מקביל

שני מוזס 14.05.2018
קולגייט  advanced whitening / צילום: יחצ

אלה המוצרים שתוצג ההשוואה שלהם ביחס למחירים בעולם

משרד הכלכלה פרסם את רשימת מוצרי הטואליטקה הראשונה שעליהם תחול חובה להציג את פערי המחירים בין ישראל למדינות שונות ■ בין המוצרים: משחות שיניים קולגייט ודאודורנטים של ספיד סטיק, ג'ילט ודאב ■ שסטוביץ: "הנתונים עליהם נסמך הצו רצופים כשלים ושגיאות"

שני מוזס ומיכל רז-חיימוביץ' 07.02.2018
מותג מזון וילי פוד / צילום: אימג' ארט

מנכ"ל שלישי לוילי-פוד בחצי שנה: מיכאל לובושיץ משסטוביץ

לובושיץ, שניהל בשסטוביץ את חטיבת הסחר והמכירות, ינהל את יבואנית המזון של האחים ויליגר החל מינואר הקרוב

שני מוזס 13.12.2017

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988