כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
מאז ש-3 המועמדות התבקשו להגיש הצעות משופרות כדי שההכרעה תתקבל תוך ימים ספורים - עבר כבר חודש, ותשובה טרם ניתנה ■ לדן אין פרסום באוטובוסים כבר שנתיים - אובדן הכנסות שמוערך ב-6 מיליון שקל בשנה
אף שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק
יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
התקציב מטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי ■ החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"
קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT
לאחר שנתיים של הדממת מנועים כמעט מוחלטת, נרשמת התעוררות בפרסום של בתי ההשקעות
את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג
בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב
לאחר הביקורת על התנהלותה בסופה הגדולה באוקטובר, החברה תתמקד יותר בשירותים חדשים, נושאים תפעוליים ונושאי בטיחות - ופחות בפרסומות לשיפור התדמית ■ השקיעה בשנה האחרונה 16 מיליון שקל על פרסום
החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"
בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD ■ היקף התקציב בשלב זה הוא 5 מיליון שקל במחירים ריאליים
בקמפיין ההשקה של מתחם הבילוי החדש בכפר-סבא יושקעו כמיליון וחצי שקל
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמלישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםראובני פרידן