תקציב פרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
רשת ABC

בדרך לבליץ פרסומי? גופי המדיה בארה"ב מחליפים משרדי פרסום

בין הגופים: רשת FX, רשת אל-ג'זירה ארה"ב, רשת ABC ורשת NBCU

אדוורטייזינג אייג' 05.08.2014
רמי יהודיחה / צלם: איל יצהר
מכללת רמת גן | לפני כולם

תקציב המרכז האקדמי ר"ג עובר משטרית מדיה ל-LEAD

גם המכללה האקדמית כנרת עורכת בימים אלה מכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 27.07.2014
סניף של רשת עונות בקניון הזהב/ צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת עונות עובר לשטרית מדיה גרופ

תקציב הפרסום היה נמוך בשנים האחרונות, אך הוא צפוי לגדול ל-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2014
קבוצת גולף / צילום: תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: אדלר-חומסקי זכה בתקציב קבוצת גולף

ההיקף הריאלי של התקציב: 12 מיליון שקל ■ תקציב האופנה של גולף טופל עד לאחרונה בבורודה-קפלן, ואילו תקציב רשת גולף אנד קו טופל בפוקס-גורן-גלעדי

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2014
גיא וינברגר / צילום: איל יצהר

שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב רשת האופטיקה של ריטייל 3000

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל ■ ‎‎המשרד מחזיק כיום בתקציב פרסום נוסף של קבוצת ריטייל 3000 - אופיס דיפו‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 10.07.2014
רשת BBB

i&m מקבוצת TMF תטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB

ההחלטה לבחור במשרד העוסק בעיקר בפרסום ממוקד ביצועים, נבעה מהחלטה אסטרטגית להפנות את חלק הארי מתקציב הרשת - כ-2 מיליון שקל - לפעילות דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2014
BBB לוגו / צילום: יחצ
לעומק התודעה | לפני כולם

דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2014
רמי יהודיחה / צלם: איל יצהר

רגע של יהדות: משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב ערוץ 20

הערוץ היהודי-ישראלי יעלה לאוויר באמצע יולי בחבילות הבסיס של הוט ו-yes

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2014
לוגו קופת חולים לאומית / צלם: יחצ
משרדי פרסום | לפני כולם

ראובני-פרידן זכה במכרז הפרסום של קופת-חולים לאומית

‎‎המשרד חוזר לטפל בתקציב מתחום הבריאות, לאחר שבעבר טיפל בתקציב שירותי בריאות כללית ‏■ היקף התקציב של לאומית: כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29.06.2014
סניף של רשת Ramilee רמי לי / צילום: יחצ
לעומק התודעה | לפני כולם

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת ramilee

העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2014
מכללת אפקה / צלם: תמר מצפי
משרדי פרסום | לפני כולם

יעורר שוב סערה? תקציב הפרסום של מכללת אפקה יוצא למכרז

במכרז הקודם התקוממו רבים בענף, לאחר שהתברר כי 23 משרדים התמודדו בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2014
שקע ותקע / צילום: יחצ

שקע ותקע חיים טוב

למה חברה שהיא מונופול משקיעה הון-עתק בפרסום - על חשבוננו?

דניאל דותן 23.06.2014
מונדיאל ברזיל / צילום: shutterstock

בזכות המונדיאל: שוק הפרסום העולמי יצמח השנה ב-5.4%

יגיע לרמה של 1.5 מיליארד דולר ■ עיקר הגידול יהיה בארצות אמריקה הלטינית

רועי גולדנברג 17.06.2014
סניף קופת חולים לאומית / צילום: איל יצהר
משרדי פרסום | לפני כולם

4 משרדים עלו לגמר במכרז הפרסום של קופ"ח לאומית

המשרדים הם באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, מקאן-אריקסון וגליקמן-נטלר-סמסונוב ■ תקציב הפרסום של הקופה עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.06.2014
חנות אירוקה / צלם: יחצ
אירוקה | לפני כולם

תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"

התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2014
רכבת ישראל קרונות כפולים רכבות / צלם: יחצ

רכבת ישראל החלה לפרסם באמצעות פרסום "פיגמנט"

נראה כי היחסים בין משרדי הפרסום ראובני-פרידן ורכבת ישראל עלו על שרטון ■ בקרוב תפרסם הרכבת מכרז פרסום חדש

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2014

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 929 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 59

צרו איתנו קשר *5988