היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל ■ המשרד מחזיק כיום בתקציב פרסום נוסף של קבוצת ריטייל 3000 - אופיס דיפו
ההחלטה לבחור במשרד העוסק בעיקר בפרסום ממוקד ביצועים, נבעה מהחלטה אסטרטגית להפנות את חלק הארי מתקציב הרשת - כ-2 מיליון שקל - לפעילות דיגיטלית
היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית
הערוץ היהודי-ישראלי יעלה לאוויר באמצע יולי בחבילות הבסיס של הוט ו-yes
המשרד חוזר לטפל בתקציב מתחום הבריאות, לאחר שבעבר טיפל בתקציב שירותי בריאות כללית ■ היקף התקציב של לאומית: כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה
במכרז הקודם התקוממו רבים בענף, לאחר שהתברר כי 23 משרדים התמודדו בו
למה חברה שהיא מונופול משקיעה הון-עתק בפרסום - על חשבוננו?
יגיע לרמה של 1.5 מיליארד דולר ■ עיקר הגידול יהיה בארצות אמריקה הלטינית
המשרדים הם באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, מקאן-אריקסון וגליקמן-נטלר-סמסונוב ■ תקציב הפרסום של הקופה עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר
נראה כי היחסים בין משרדי הפרסום ראובני-פרידן ורכבת ישראל עלו על שרטון ■ בקרוב תפרסם הרכבת מכרז פרסום חדש
גבר בשלב הגמר על משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וראובני-פרידן ■ היקף התקציב עמד ב-2013 על 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
מסתמן כי המשרד יטפל גם בתקציב מגדל שוקי הון, המטופל במקאן-אריקסון
לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
הוויתור נעשה בעקבות לחץ של מקדונלד'ס, אשר משרד הפרסום שלה, יהושע TBWA, מחזיק במניות של "לעומק התודעה"
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום