תקציב הפרסום של הרשת טופל מאז 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט
מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה
התקציב, שטופל השנה בפרסום Avraham, צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל בשנה
תקציב המדיה של הרשת יישאר בקבוצת אדלר-חומסקי ויטופל בחברת מדיה קום
מיקרוסופט צפויה לצאת בחודשים הקרובים למכרז על תקציב הפרסום שלה ■ קבוצות הפרסום WPP, פובליסיס וכנראה גם אינטרפבליק צפויות להשתתף במכרז
מסתמן: גם גליקמן-נטלר-סמסונוב, המטפל בתקציב קופ"ח לאומית, ישתתף במכרז ■ תקציב הכללית ב-2013 עמד על 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים
בשנה שעברה פרסמה הקופה בהיקף של 7 מיליון דולר במחירים ריאליים
בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער
היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן
יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי
מתחילת השנה פרסמה רשת נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד
המהלך המרכזי של המותג בשנים האחרונות היה קמפיין בכיכובה של בר רפאלי ■ היקף הפרסום בכל 3 השנים האחרונות היה כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון
בכך משיג המשרד דריסת רגל בתקציב הפרסום של טמפו ■ שני המותגים לא פרסמו בשנים האחרונות בהיקף כספי משמעותי
זאת פחות משנה לאחר המכרז ■ הצדדים הבינו כי העבודה הפרסומית שדורש המוזיאון מתאימה יותר לסטודיו לעיצוב מאשר למשרד פרסום
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום