שוק הפרסום ממשיך להתכווץ, אך אם אנשי הענף מחפשים נקודת אור, היא נמצאת ככל הנראה בתקציבי הרכב ■ היקף הפרסום הריאלי המשוער התכווץ רק ב-3%
היקף התקציב השנתי של הקופה עומד על כ-25 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנים האחרונות טיפל בחלק הארי שלו משרד הפרסום מקאן-אריקסון
זאת למרות שרק משרד אחד - אדלר-חומסקי - ניגש למכרז ■ ההחלטה התקבלה לאחר בדיקה משפטית, בה נקבע כי אין מניעה לקיים את המכרז במצב הנוכחי
היקף התקציב: מאות אלפי דולרים בודדים ■ עד כה טופל התקציב בפרסום דחף
התקציב, בהיקף כ-750 אלף דולר, עובר עקב מינויו של גיא קלנר למנכ"ל המשרד
סמסונג הוציאה ב-2012 יותר מ-4 מיליארד דולר על פרסום באמצעי מדיה שונים בעולם, לעומת כמיליארד דולר "בלבד" שהוציאה אפל
היקף תקציב הפרסום של סוגת עמד בשנת 2012 על כ-300 אלף דולר
היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג
התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב
היקף התקציב, הכולל את תקציבי רשתות האופנה ML men ,ML וג'אמפ, עמד בשנה החולפת על 15.5 מיליון דולר במחירי מחירון
שאר משרדי הפרסום הדירו את רגליהם מהמכרז, המציע למשרדים מקסימום עמלה של 8.5% עם דרישה לוותר על עמלות היתר
תקציב הפרסום של H&O עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים בישראל
בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון
המשרדים מתמרמרים נוכח התגמול המוצע, שאמור לעמוד לכל היותר על 8.5% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה, תוך התחייבות הזוכה להחזיר את עמלות היתר
זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל
היקף הפרסום השנתי של רשת האופנה: כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום