על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון
את הקמפיין הבא של נגב, שיכלול את כל סוגי המדיה, ינהל משרד הפרסום פיגמנט
לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב: כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ המכללה פנתה ל-5 משרדי פרסום: AVRAHAM, LEAD, זרמון DDB, לעומק התודעה ו-y&r ישראל
JWT ישראל קיבל לאחרונה הודעה על כוונת פרטנר להפסיק את ההתקשרות עמו, וכבר אז נשמעו הערכות כי מי שירוויח מכך הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב
הסיבה לפסילה היא שינויים פרסונליים בוועדת המכרזים של הדואר ■ גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB הם היחידים שבחרו להתמודד על התקציב
המכרז נערך על קמפיין להשקת מותג של מכשירי שמיעה שאודיו מדיק מייבאת
תקציב בנק יהב יוצא למכרז עקב החלטתו של משרד הפרסום דרורי-שלומי, המטפל בתקציב מזה מספר שנים, להתמודד על תקציב הפרסום של בנק אגוד
תעביר את תקציב מזגני אלקטרה ל-JWT ישראל ואת תקציב הטלפונים ל-GPS
מתחילת השנה פרסמה הסוכנות היהודית בהיקף של 275 אלף דולר במחירי מחירון
ל"גלובס" נודע כי הקבוצה מחזירה את תקציב הפרסום שלה לארועטי-ברמן GPS
תקציב הפרסום של רשת השיווק של המשביר יעמוד על 10 מיליון שקל בשנה
עד היום טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ בשנת 2012 פרסמה רב-בריח בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון
מקיים מזה חודשים ארוכים פעילות מתחת לפני השטח בניסיון לקבל הזדמנות להתמודד על התקציב ■ המצגת הוצגה גם בפני יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק הפורש
לפני מספר חודשים עברה הבעלות על הרשת לידי ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס ■ היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון
רשת SCOOP מעבירה את תקציב הפרסום למשרד קטן בשם S.T.ART UP
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום