תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
באחרונה פורסם כי בין הצדדים מתקיים מו"מ מסחרי מתקדם לליווי השקת רשת חנויות אקספרס חדשה של אופטיקה הלפרין
התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי ע"י הרשת ■ מתחילת השנה פרסמה נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף הפרסום של המרכז הבינתחומי עמד בשנה החולפת על 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בחלק מסבב של תקציבי פרסום בתחום ההשכלה הגבוהה
ההערכות הן כי המשרדים שלקחו חלק במכרז סבורים כי מדובר בתקציב הנושא רווח נמוך ■ תקציב הפרסום ב-2012 עמד על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון
מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב: 10 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ בעבר טען מנכ"ל הרשת, יעקב הלפרין, כי "חבל לשלם על שירותיו של משרד פרסום" ■ אופטיקה הלפרין: "מתנהל מו"מ עם יהושע TBWA על בניית אסטרטגיה לרשת חנויות אקספרס חדשה"
באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד
המשרד טיפל עד לאחרונה בתקציב בטר פלייס ■ לקסוס פרסמה ב-2012 בהיקף של 4.8 מיליון דולר במחיר מחירון
ב-2012 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ פוגל-אוגליבי, המטפל בתקציב כיום, לא יתמודד במכרז
התקציב עמד ב-2012 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גליקמן, ליאו ברנט, פובליסיס, LEAD, פוגל-אוגילבי, שטרית ודרורי-שלומי הגישו פרזנטציות קריאייטיב
בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
כפי שפורסם ב"גלובס", המכללה למינהל נמצאת במו"מ עם אדלר-חומסקי ■ המכללה: "תקנות חובת המכרזים אינן חלות עלינו, כי אנחנו לא מוסד מתוקצב"
תקציב הפרסום של המכללה למינהל נחשב ליוקרתי ולגדול מבין תקציבי המוסדות להשכלה גבוהה, והיקפו אשתקד עמד על כ-6.3 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של יו-בנק מטופל מאז 2006 בפרסום דחף, והיקפו ב-3 השנים האחרונות היה במצטבר כמיליון דולר במחירי מחירון
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום