תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום של התעשייה האווירית

גבר בהתמודדות על מספר משרדי פרסום, בהם באומן-בר-ריבנאי,‏‎ y&r ‎ישראל ועוד

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 25.06.2013

התאוששות קלה: ענף הפרסום בארה"ב צמח ב-2.8% ב-2012

‎‎המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה‏

‎‎אדוורטייזינג אייג'‏ 24.06.2013
JWT | לפני כולם

מסתמן: תקציב קבוצת הראל יעבור לפובליסיס ישראל

התקציב מטופל כעת במשרד הפרסום‏JWT ‎‏ ישראל ■ קבוצת הביטוח הראל פרסמה בשנה שעברה בהיקף של 17.3 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.06.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

ענבר-מרחב לא יטפל בשלב זה בקריאייטיב של רקיט

תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2013
גלר נסיס | לפני כולם

תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה יצא למכרז

היקף הפרסום של האוניברסיטה עמד ב-2012 על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת החשמל

‎‎אדלר-חומסקי היה היחיד שניגש למכרז, לאחר שהשאר העדיפו לוותר עקב התנאים המסחריים‏‏ ■ ‏ב-2012 פרסמה חברת החשמל בפחות ממיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

The Box מצטרף למערך הפרסום של קבוצת ניופאן

יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2013

תקציבי טובורג וסטלה ארטואה עברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2013
Y&R | לפני כולם

רנו מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום y&r ישראל

‎‎תקציב הפרסום של רנו, שעמד בשנה החולפת על 9.9 מיליון דולר במחירי מחירון‏, יעבור כעת למשרד פרסום קטן בשם ‏Four‏

‎‎ענת-ביין לובוביץ'‏ 26.05.2013

התעשייה האווירית עורכת מכרז לבחירת משרד פרסום

בין המתמודדים: משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, y&r ישראל ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2013
טעם טבע אלטמן | לפני כולם

פוקס-גורן-גלעדי מצטרף למערך הפרסום של אלטמן

נתח תקציב הפרסום שיקבל פוקס-גורן-גלעדי צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2013
יהושע TBWA | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת הרמוניה עובר ליהושע TBWA

ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013

תקציב הפרסום של בסט ביי וביג בוקס עובר לליאו ברנט

העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2013
גאפ (GAP) | לפני כולם

משרד הפרסום צדר-יריב זכה במכרז הקריאייטיב של גאפ

מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2013
יהושע TBWA | לפני כולם

חלק מתקציב הפרסום של קידום עוזב את יהושע TBWA

היקף התקציב של הקבוצה כולה עמד ב-2012 על 3.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2013
בריקמן | לפני כולם

LEAD, בריקמן ודה בריף עלו לגמר במכרז גאפ

משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2013

   262728293031323334353637383940   

   נמצאו 1037 כתבות   |   עמוד 33 מתוך 65