היקף הפרסום של המרכז הבינתחומי עמד בשנה החולפת על 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בחלק מסבב של תקציבי פרסום בתחום ההשכלה הגבוהה
ההערכות הן כי המשרדים שלקחו חלק במכרז סבורים כי מדובר בתקציב הנושא רווח נמוך ■ תקציב הפרסום ב-2012 עמד על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון
מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב: 10 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ בעבר טען מנכ"ל הרשת, יעקב הלפרין, כי "חבל לשלם על שירותיו של משרד פרסום" ■ אופטיקה הלפרין: "מתנהל מו"מ עם יהושע TBWA על בניית אסטרטגיה לרשת חנויות אקספרס חדשה"
באחרונה נערכה פגישה עם ראובני-פרידן, וגם מקאן צפוי להיות מוזמן להתמודד
המשרד טיפל עד לאחרונה בתקציב בטר פלייס ■ לקסוס פרסמה ב-2012 בהיקף של 4.8 מיליון דולר במחיר מחירון
ב-2012 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ פוגל-אוגליבי, המטפל בתקציב כיום, לא יתמודד במכרז
התקציב עמד ב-2012 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גליקמן, ליאו ברנט, פובליסיס, LEAD, פוגל-אוגילבי, שטרית ודרורי-שלומי הגישו פרזנטציות קריאייטיב
בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
כפי שפורסם ב"גלובס", המכללה למינהל נמצאת במו"מ עם אדלר-חומסקי ■ המכללה: "תקנות חובת המכרזים אינן חלות עלינו, כי אנחנו לא מוסד מתוקצב"
תקציב הפרסום של המכללה למינהל נחשב ליוקרתי ולגדול מבין תקציבי המוסדות להשכלה גבוהה, והיקפו אשתקד עמד על כ-6.3 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של יו-בנק מטופל מאז 2006 בפרסום דחף, והיקפו ב-3 השנים האחרונות היה במצטבר כמיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל ■ המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון
תקציב פיצה האט טופל בשנתיים האחרונות בידי משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן
עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד
תקציב הפרסום הנוגע לפעילות הקמעונאית של סמסונג טופל במקאן מאז 2006
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום