תקציב הפרסום של מנגו מנוהל בשנים האחרונות בקבוצת מקאן ■ גיתם מטפל כיום בתקציבי פוקס, בהם רשת פוקס, פוקס הום, ללין ואמריקן איגל
המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן
התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, פובליסיס ישראל ו-y&r ערכו פרזנטציות למותג
המשרד יעלה קמפיין אוף-ליין לקידום אירוע מכירות מקומי בסגנון סייבר מאנדיי
עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון
פיקוד העורף השקיע בשנתיים האחרונות 10 מיליון שקל בפרסום שנועד להכין את הציבור לכניסה למרחבים מוגנים ■ בין השאר עלה קמפיין עם אורי גלר בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מקאן: גלר קיבל תשלום קטן יחסית ותרם אותו לצדקה
תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט
מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש
בשנה האחרונה טופל התקציב במשרד הדיגיטל טוויסטד ■ היקף התקציב יעמוד על מספר מיליוני שקלים בודדים
ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי
תקציב רשת בתי-הקפה יעמוד בשלב ראשון על כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים
בין הגופים: רשת FX, רשת אל-ג'זירה ארה"ב, רשת ABC ורשת NBCU
גם המכללה האקדמית כנרת עורכת בימים אלה מכרז על תקציב הפרסום שלה
תקציב הפרסום היה נמוך בשנים האחרונות, אך הוא צפוי לגדול ל-7 מיליון שקל
ההיקף הריאלי של התקציב: 12 מיליון שקל ■ תקציב האופנה של גולף טופל עד לאחרונה בבורודה-קפלן, ואילו תקציב רשת גולף אנד קו טופל בפוקס-גורן-גלעדי
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום