על התקציב התמודדו גם y&r ישראל ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה
משרד הפרסום ליאו ברנט נמנה עם קבוצת פובליסיס, שבה יורם באומן משמש כיו"ר ■ באומן הוא גם בעל מניות קטן במבשלת הבירה
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
על התקציב התמודדו גם גליקמן, פובליסיס, LEAD, שטרית, ליאו ברנט ודרורי-שלומי ■ מתחילת השנה השקיעה האוניברסיטה בפרסום כ-560 אלף דולר
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן
על התקציב מתמודדים פוגל-אוגילבי, y&r ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון
רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים
תקציב הפרסום של קניוני עזריאלי עמד אשתקד על מיליון דולר במחירים ריאליים
מתחילת השנה פרסמה רשת ONOT בהיקף של 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
על-פי הערכות, בכוונת הרשת להשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין מיתוג חדש
תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
באחרונה פורסם כי בין הצדדים מתקיים מו"מ מסחרי מתקדם לליווי השקת רשת חנויות אקספרס חדשה של אופטיקה הלפרין
התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי ע"י הרשת ■ מתחילת השנה פרסמה נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסום