בשבועות הקרובים יחל שיווק פרויקט הדגל של החברה, "IRAANNA", שיושק באמצעות קמפיין בהיקף של כ-2 מיליון דולר
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
היקף התקציב יעמוד על כ-3 מיליון שקל ■ הקמפיין הקרוב יעלה תחת סיסמה חדשה: "יכין - בעיניים עצומות"
היקף תקציב הפרסום של חברת מנו ספנות עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה
תקציב הפרסום של הרשת טופל מאז 2001 באמצעות משרד הפרסום אזימוט
מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה
התקציב, שטופל השנה בפרסום Avraham, צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל בשנה
תקציב המדיה של הרשת יישאר בקבוצת אדלר-חומסקי ויטופל בחברת מדיה קום
מיקרוסופט צפויה לצאת בחודשים הקרובים למכרז על תקציב הפרסום שלה ■ קבוצות הפרסום WPP, פובליסיס וכנראה גם אינטרפבליק צפויות להשתתף במכרז
מסתמן: גם גליקמן-נטלר-סמסונוב, המטפל בתקציב קופ"ח לאומית, ישתתף במכרז ■ תקציב הכללית ב-2013 עמד על 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים
בשנה שעברה פרסמה הקופה בהיקף של 7 מיליון דולר במחירים ריאליים
בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער
היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן
יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי
מתחילת השנה פרסמה רשת נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום