תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

משרד פוגל-אוגילבי זכה בתקציב הפרסום של קדילאק

‎‎על התקציב התמודדו גם ‏y&r‏ ישראל ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום‏ ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2013

תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס

המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2013
AIG | לפני כולם

תקציב AIG יעבור למקאן, אך חלק קטן יישאר ב-LEAD

LEAD ימשיך לטפל במותג AIG מדיקל עד לבחינתו מחדש בשנה הבאה ■ תקציב הפרסום של AIG מוערך ב-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2013
בירה | לפני כולם

תקציב הפרסום של בירה אלכסנדר יטופל בליאו ברנט

משרד הפרסום ליאו ברנט נמנה עם קבוצת פובליסיס, שבה יורם באומן משמש כיו"ר ■ באומן הוא גם בעל מניות קטן במבשלת הבירה

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2013

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום של AIG

גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2013

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב התמודדו גם גליקמן, פובליסיס, LEAD, שטרית, ליאו ברנט ודרורי-שלומי ■ מתחילת השנה השקיעה האוניברסיטה בפרסום כ-560 אלף דולר

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2013
המשביר לצרכן | לפני כולם

פרסום אברהם זכה בתקציב של כרטיס האשראי כאל 365

היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקל, אך המדיה של הפעילות הפרסומית תמשיך להירכש ע"י יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2013
UMI | לפני כולם

תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק יוצא למכרז

‎‎‏על התקציב מתמודדים פוגל-אוגילבי, ‏y&r‏ ודובצקי-זקס-אוברוצקי, המטפל בו כיום‏‏ ■ מתחילת השנה הושקעו במותג קאדילק כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.10.2013
OPEN | לפני כולם

תקציב הפרסום של שילב עובר מפוגל-אוגילבי ל-OPEN

רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

מסתמן: פובליסיס ישראל יטפל בתקציב קניוני עזריאלי

תקציב הפרסום של קניוני עזריאלי עמד אשתקד על מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 16.10.2013

תקציב הפרסום של רשת האופנה ONOT עובר לגיתם

מתחילת השנה פרסמה רשת ONOT בהיקף של 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2013

תקציב הפרסום של רשת הנעליים אוריג'ינלס עובר לפוקס-גורן-גלעדי

על-פי הערכות, בכוונת הרשת להשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין מיתוג חדש

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013
AIG | לפני כולם

מקאן וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של AIG

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2013

הופסק המו"מ בין אופטיקה הלפרין ומשרד הפרסום יהושע TBWA

באחרונה פורסם כי בין הצדדים מתקיים מו"מ מסחרי מתקדם לליווי השקת רשת חנויות אקספרס חדשה של אופטיקה הלפרין

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת נייט סליפ יוצא למכרז

‎התקציב טופל בשנים האחרונות באופן עצמאי ע"י הרשת ■ מתחילת השנה פרסמה נייט סליפ בהיקף של 2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

משרד הפרסום The Box יטפל בתקציב ההשקה של סיאט לאון

מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2013

   242526272829303132333435363738   

   נמצאו 1037 כתבות   |   עמוד 31 מתוך 65