בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון
המשרדים מתמרמרים נוכח התגמול המוצע, שאמור לעמוד לכל היותר על 8.5% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה, תוך התחייבות הזוכה להחזיר את עמלות היתר
זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל
היקף הפרסום השנתי של רשת האופנה: כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
למרות שהיקף התקציב אינו גדול, ניגשו למכרז 10 משרדי פרסום
לאחר פגישות עם המשרדים באומן, ברוקנר ו-LEAD, החליטו בזוגלובק שלא לצאת למכרז על תקציב הפרסום ■ מקאן יטפל גם בתקציב הפרסום של אבן קיסר
מקאן-אריקסון זכה בתקציב חברת ההתפלה IDE שבבעלות יצחק תשובה ■ בעבר פרסם בעלי מקאן, אילן שילוח, ביקורת על הסדר החוב של תשובה ודלק נדל"ן
ב-2012 עמד תקציב הפרסום של חברת הליסינג על כמיליון דולר במחירים ריאליים
במסגרת ההסכם קיבל אדלר-חומסקי כ"בונוס" גם את תקציב מחסני חשמל
היקף תקציב הפרסום הריאלי של מועדון הלקוחות עומד על כ-750 אלף דולר בשנה
זאת לאחר חודשים ספורים של עבודה משותפת ■ היקף תקציב הפרסום של מנו ספנות עומד על כמיליון דולר בשנה
על-פי מקורבים למשרד הפרסום, ההתקשרות עם אופיר טורס הופסקה לאחר שבמשרד הגיעו למסקנה כי "אופיר טורס לא יודעים לשלם"
היקף תקציב הפרסום של דואר ישראל עומד על 2 מיליון דולר במחירים ריאליים
מדובר בתקציבי פרסום בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל, שעוברים מגלר-נסיס (פובליסיס ישראל): נתח מ-P&G, סמסונג ומותגי הסיגריות של פיליפ מוריס
על התקציב מתמודדים אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן, שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2012 פרסמה הפניקס ב-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון
בשנים האחרונות פרסמה החברה בהיקף נמוך ■ בכירים בזוגלובק נפגשו לאחרונה לפגישות היכרות עם מספר משרדי פרסום
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום