נעשתה פנייה גם לפובליסיס ישראל ■ הוט תחליט תוך מספר שבועות אם לשלב משרד נוסף במערך הפרסום שלה, לצד ראובני-פרידן המטפל בתקציב כיום
התקציב, שטופל בפרסום אהרוני, עמד ב-2012 על כמיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום, שיכלול טיפול ברשת כולה ובכל אחד מ-20 הקניונים בנפרד, צפוי לעמוד על כ-20 מיליון דולר
משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana
חברת ZER4U פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון
הרוב המכריע של המשרדים שעומדים בתנאי הסף בחרו שלא להתמודד במכרז
הקמפיין הוא לפיילוט בשיתוף משרד התחבורה של עלייה מהדלת האחורית של האוטובוס ■ היקף הקמפיין צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל
בין המתמודדים במכרז: אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי ■ פובליסיס ישראל, המטפל בתקציב בשנה האחרונה, יוכל להתמודד אם ירצה בכך
היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
באחרונה הוחלט בדואר ישראל לגנוז את מכרז הפרסום הקודם שהחברה פרסמה
באחרונה התחוללה מתחת לרדאר התקשורתי מיני-דרמה, שבמסגרתה הוגדרו מחדש מערכי הפרסום של חברות התקשורת פרטנר והוט ■ כמו במקרים רבים, גם כאן לגורם האנושי הייתה השפעה מכרעת על השתלשלות הדברים
באומן, שטיפל עד כה בתקציב הוט, קיבל הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ תקציב המדיה של פרטנר צפוי להישאר ביוניון
חברת הסלולר קיימה פגישות עם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ ייתכן כי גם ברוקנר-נטע-יער ייפלט ממערך הפרסום של החברה
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון
את הקמפיין הבא של נגב, שיכלול את כל סוגי המדיה, ינהל משרד הפרסום פיגמנט
לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון
LEADאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםעיריית תל אביבענף הפרסום