תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

רה-ארגון: באומן יטפל בטושיבה, גליקמן בהאייר ובניופאן

קבוצת ניופאן פרסמה בשנת 2011 בהיקף של 9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2012

אדם אבנון: "הקולגות שלנו הרגישו חולשה ועטו על הטרף"

המנכ"ל החדש של שלמור-אבנון-עמיחי בראיון למגזין "פירמה": "אני חושב שענף הפרסום איבד את האתיקה המקצועית שלו"

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2012

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של טמבור

היקף הפרסום של טמבור בשנת 2011 עמד על 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2012
מכללות | לפני כולם

תקציב הפרסום של מכללת רופין יוצא למכרז

תקציב המכללה טופל ב-8 שנים האחרונות במשרד הפרסום ארועטי-ברמןGPS ‎‎

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 06.06.2012

"תקציבי הפרסום נשארים במשרדים הגדולים רק מכוח האינרציה"

מעמדתו כשותף במשרד פרסום קטן, איש הקריאייטיב גיא גורן תוקף את הגווארדיה הוותיקה בענף, טוען כי במשרדים הגדולים יש מחסור באנשי קריאייטיב מנוסים, ומסביר למה הוא לא מאשים את עצמו בכישלון של קיקה, שהייתה לקוח שלו

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר, ברוקנר וגיתם יתמודדו על תקציב הפרסום של טמבור

בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של קופ"ח מאוחדת

גבר על רגב-קויצקי ■ התקציב צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2012
JWT | לפני כולם

שלמור-אבנון-עמיחי ו-JWT בגמר על תקציב הפרסום של רנו

היקף תקציב הפרסום של רנו עמד ב-2011 על כ-13 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2012
TO GO | לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת נעלי TO GO יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים בין היתר גיתם BBDO, פרסום אברהם ופוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2012

יהושע וגליקמן מתמודדים על הפרסום של דואר ישראל

רוב המשרדים העומדים בתנאי הסף במכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל החליטו שלא לקחת בו חלק ■ ברוקנר-נטע-יער, דרורי-שלומי-שקד, רגב-קויצקי, ראובני-פרידן וגלר-נסיס ימנעו כנראה מהשתתפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2012
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב רולדין

היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון ■ תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2012
בנק אגוד | לפני כולם

לעומק התודעה יטפל זמנית בתקציב הפרסום של בנק אגוד

משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

"חברות הסלולר הוותיקות יפטרו עובדים אך יביאו כסף לפרסום"

ענף הפרסום מתאים את עצמו למציאות החדשה: שחקני הסלולר, שהשקיעו עד כה בעיקר בפרסום תדמיתי, ייאלצו להיכנס לזירה של המחיר, אך בטווח הארוך הם יידרשו ליצור בידול ■ וגם: מה יקרה עם תקציבי הפרסום של השחקנים החדשים?

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

מקאן, יהושע ובאומן-בר-ריבנאי פרשו ממכרז טמבור

היקף התקציב אינו גדול ועומד על 2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2012
בנק אגוד | לפני כולם

בנק אגוד מפסיק את ההתקשרות עם גלר-נסיס

היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2012
גיא גורן | לפני כולם

פוקס-גורן-גלעדי זכה בתקציב הפרסום של סיטרואן

היקף התקציב ב-2011 עמד על 11.6 מיליון דולר במחירי מחירון ■ מדובר בהישג משמעותי לפוקס-גורן-גלעדי, שאינו נמנה עם 20 משרדי הפרסום הגדולים

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2012

   333435363738394041424344454647   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 40 מתוך 67