התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון ■ היקף תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים
עקב תקציב פרסום נמוך, חברת הסלולר החדשה FREE טלקום מכוונת לקמפיין פרובוקטיבי ונשכני שיספק לה יחסי ציבור טובים
חברת אור סיטי נדל"ן תשקיע 10 מיליון שקל במיתוג מחדש ■ משרד יחסי הציבור של צבי וילדר את ניהול התקשורת של הקבוצה
מדובר בתקציב בהיקף 40 מיליון שקל בשנה, המטופל כיום ע"י גיתם ואדלר ■ על התקציב יוכלו להתמודד רק משרדי פרסום גדולים ■ הפיס הותיר לעצמו מרחב תמרון רחב בבחירת הזוכה
תקציב הפרסום של של אתר הדרושים עומד על כ-3 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין אינטרנט ורדיו
תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר יואל גבע נוהל במשך 20 שנה ע"י משרד הפרסום אקספרט
במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל
התקציב, בהיקף 7 מיליון שקל בשנה, יושקע ברובו בהשקת הפרויקט החדש בחוף הכנרת
נציגות החברה בישראל עוסקת בטיפול בסמסונג כמותג מטריה ■ התקציב עבר מברוקנר-נטע
5 המשרדים הם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, יורו ישראל, אשכנזי-זלצמן-חברון וציבלין
התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקל ■ בקמפיין ייעשה שימוש בטכנולוגיה בינלאומית חדשה וייחודית
תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל
בשנת 2010 פרסמה רשת האופנה עונות בהיקף של 3.8 מיליון דולר במחירי מחירון
ערכה פגישות עם מספר משרדי פרסום ■ אדלר-חומסקי, המטפל בתקציב הפרסום של אאודי, הציג במסגרת הבדיקה של צ'מפיון פרזנטציית קריאייטיב
מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון
על התקציב התמודדו גם פוגל אוגילבי ו-JWT ישראל ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום