תקציב הפרסום השנתי של אתר הסחר האלקטרוני StyleRiver צפוי לעמוד על 3 מיליון דולר
יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת
עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון
ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון
ההחלטה להתקשר עם משרד כזה נובעת מהכוונה להיכנס למהלך שיווקי רחב היקף, הכולל את הרחבת סל המוצרים, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח מוצרים חדשים
היקף התקציב: כ-1.5 מיליון דולר ■ בין היתר הוזמנו להשתתף במכרז שלמור, באומן ואדלר
על התקציב התמודדו גם גיתם, יהושע TBWA, באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS ■ תקציב הפרסום של דפי זהב נוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS
הסיבה: גליקמן מתמודד במכרז של המתחרה פרטנר ■ במירס כבר ערכו פגישות ראשוניות עם שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי, אך אליהם עתידים להצטרף מועמדים נוספים
ההכרעה על הזוכה תתקבל בתקופה הקרובה ■ על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, גלר-נסיס-פובליסיס, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS
כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד
היקף תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל מוערך בכ-2-3 מיליון שקל לשנה
התקציב, בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר, טופל מאז 2006 בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי
ההשקה צפויה לעורר פעילות פרסומית של השחקניות החזקות בקטגוריה - סימילאק ומטרנה
לאחרונה נפרדה פרטנר גם משלמור-אבנון-עמיחי, והיא יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום