תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער זכו בתקציב פרטנר

יתחלקו בתקציב פרטנר, שעמד ב-2010 כ-65 מיליון שקל, לאחר שגברו במכרז על יהושע, גליקמן וגלר ■ המשרדים החדשים יחליפו את שלמור וראובני שעזבו לאחר טלטלה מתוקשרת ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 04.04.2011

גם פוגל-אוגילבי וארד יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס

עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2011

תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29.03.2011

תקציב ויסוצקי עובר מיהושע TBWA לראובני-פרידן

ב-2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על 3.6 מיליון‏‎ ‎דולר‎ ‎במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2011

תקציב מחלבת שומרון עובר למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי

ההחלטה להתקשר עם משרד כזה נובעת מהכוונה להיכנס למהלך שיווקי רחב היקף, הכולל את הרחבת סל המוצרים, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח מוצרים חדשים

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2011

תקציב הפרסום של דלק ישראל יוצא למכרז

היקף התקציב: כ-1.5 מיליון דולר ■ בין היתר הוזמנו להשתתף במכרז שלמור, באומן ואדלר

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2011

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום של דפי זהב

‎‎על התקציב התמודדו גם גיתם, יהושע ‏TBWA‏, באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-‏GPS‏ ■ תקציב הפרסום של דפי זהב נוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2011

מקאן, גיתם ויהושע עלו לשלב הגמר במכרז דפי זהב

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-‏GPS‏

‎‎ענת ביין‏-לובוביץ' 14.03.2011

על רקע מכרז פרטנר: מירס וגליקמן-נטלר-סמסונוב נפרדים

הסיבה: גליקמן מתמודד במכרז של המתחרה פרטנר ■ במירס כבר ערכו פגישות ראשוניות עם שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי, אך אליהם עתידים להצטרף מועמדים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2011

מכרז תקציב הפרסום של דפי זהב: הסתיים שלב המצגות

ההכרעה על הזוכה תתקבל בתקופה הקרובה ■ על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, גלר-נסיס-פובליסיס, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2011

שלמור, גליקמן ואדלר יתמודדו על תקציב פסגות

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2011

תקציב הפרסום של מיני ישראל עובר לפוגל-אוגילבי

היקף תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל מוערך בכ-2-3 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2011

תקציב הפרסום של פסגות צפוי לצאת למכרז

התקציב, בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר, טופל מאז 2006 בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2011

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב תחליפי החלב שתשיק טבע

ההשקה צפויה לעורר פעילות פרסומית של השחקניות החזקות בקטגוריה - סימילאק ומטרנה

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2011

לאחר 12 שנה יחד: פרטנר וראובני-פרידן נפרדים

‎לאחרונה נפרדה פרטנר גם משלמור-אבנון-עמיחי, והיא יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2011

שילב מרכזת את תקציב הפרסום שלה בפוגל-אוגילבי

עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2011

   414243444546474849505152535455   

   נמצאו 1040 כתבות   |   עמוד 48 מתוך 65