תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

מסתמן: תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ייצא למכרז

התקציב מטופל כיום במקאן-אריקסון ■ ההערכות הן כי הקופה לא תאריך את האופציה עם מקאן, אלא תצא למכרז חדש שיפורסם במאי

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2011

הקלות הבלתי נסבלת של להיות משרד פרסום

הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2011

תקציב הפרסום של אופיר טורס עובר ל-JWT

‎עפ"י הערכות, היקף התקציב עומד על 6 מיליון שקל בשנה ■ החברה לא פעלה עד עתה באמצעות משרד פרסום כלשהו

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2011

קבוצת MGS תרכז את תקציב הפרסום בשמעוני-פינקלשטיין

המשרד, שטיפל עד עתה רק במגה ספורט, יטפל מעתה גם במותגים סקצ'רס, ארנה, קונברס, קאפה ובמותגי אינטר ג'ינס ■ היקף הפעילות הפרסומית יעמוד השנה על 4 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2011

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

אדלר-חומסקי מנסה לקחת ממקאן את תקציבי המשביר

בכירי המשרד נפגשו עם בעלי המשביר, רמי שביט ■ שביט מחפש משרד פרסום שיטפל בתחומים החדשים שלו: סופרמרקטים וסלולר ■ היקף הפרסום של המשביר ב-2010 היה 47 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

סוף עידן: פרטנר ושלמור-אבנון-עמיחי נפרדים

בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2011

תקציב הפרסום של איסתא עובר לענבר-מרחב-שקד

המשרד קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב האינטראקטיב של חברת התיירות ■ התקציב טופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2010

באומן-בר יפסיק לטפל בתקציב פלאפון; יעבור במלואו לאדלר-חומסקי

זאת אם HOT, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן-בר-ריבנאי, תיכנס לפעילות בסלולר ■ כיום מתחלק תקציב פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, בין אדלר-חומסקי ובאומן-בר

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2010

ראובני-פרידן זכה מחדש בתקציב הפרסום של ג'ונסון&ג'ונסון

חלק קטן מהתקציב יטופל ע"י לעומק התודעה ■ ראובני-פרידן החזיק בתקציב כשלג'ונסון&ג'ונסון היתה נציגות בישראל ■ ב-2010 פרסמה החברה בהיקף של 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2010

תקציב הפרסום של דש איפקס עובר ליורו ישראל

התקציב טופל עד כה במשרד GPS ■ היקף הפרסום עמד ב-2010 על 3.2 מיליון דולר ■ הערכות: המעבר נוצר על רקע הקשרים החמים של אייל ארד עם ניר ואלי ברקת ועם גבי רביד

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2010

מומה תטפל בתקציב הפרסום של דיאמנט צעצועים

תקציב הפרסום של חברת דיאמנט צעצועים, יבואנית בקוגן, צפוי לעמוד על 3 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 09.12.2010

תקציב הפרסום של קיקה עובר לפוקס-גורן-גלעדי

המשרד הצעיר גבר במפתיע על גיתם ‏BBDO‏ ■ תקציב הפרסום של רשת הרהיטים האוסטרית לשנה הקרובה יעמוד על כ-20 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2010

   444546474849505152535455565758   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 51 מתוך 67