תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

שילב מרכזת את תקציב הפרסום שלה בפוגל-אוגילבי

עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2011

תקציב הפרסום היוקרתי של פרטנר יוצא למכרז

יהושע , גליקמן, גלר, ברוקנר ו-JWT הוזמנו להתמודד על החלק שטופל בשלמור ■ במקביל, ראובני-פרידן נפגשים עם שביט כשעל הפרק המרת תקציב פרטנר בנתח מתקציבי המשביר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2011

מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?

‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 15.02.2011

תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2011

גליקמן-נטלר-סמסונוב פורש ממכרז הפרסום של דפי זהב

במקביל, בהנהלת דפי זהב הוחלט על שינויים מסוימים בתהליך המכרז ■ בין השינויים תהיה הקלה באופן הפרזנטציות שמשרדי הפרסום יידרשו להציג

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2011

H&O מעבירה את התקציב מבאומן-בר-ריבנאי לגלר-נסיס

זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ ‎‎‏היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 13.02.2011

מסתמן: תקציב קבוצת המשביר יישאר במקאן-אריקסון

הניסיונות של משרד אדלר-חומסקי להעביר אליו את תקציב הפרסום של הקבוצה לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

תקציב הפרסום של דנשר יחולק בין גלר-נסיס לזרמון-גולדמן

היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2011

תקציב הפרסום של ביטוח "אישי ישיר" יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2011

שמעוני ו-GPS מצטרפים למכרז על תקציב דפי זהב

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2011

תקציב הפרסום של מותגי LG עובר ליהושע TBWA

היקף התקציב צפוי להגיע לסדרי גודל של 10-15 מיליון שקל בשנה - תלוי בהיקף הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2011

תקציב לי קופר עובר מגלר-נסיס לענבר-מרחב-שקד

העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

תקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים יוצא למכרז

גם משרדים קטנים יוכלו להתמודד במכרז ■ היקף התקציב יעמוד על 6 מיליון שקל למשך שנתיים

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2011

אחרי 20 שנה: דפי זהב נפרדת משלמור ותצא למכרז

הסיבה: בדפי זהב מעוניינים לשפר את החיבור של המותג לפעילויות הרבות של החברה ■ החברה פנתה ל-6 מהמשרדים הגדולים בארץ בהצעה להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2011

תקציב מוזיאון המדע בירושלים עובר מרגב-קויצקי ליורו ישראל

היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל בשנה ■ יורו ישראל מחזיק גם בתקציב יחסי הציבור של המוזיאון

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2011

   434445464748495051525354555657   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 50 מתוך 67