תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של מי עדן עובר לראובני-פרידן

במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם ‏BBDO‏ וענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב: כ-2.5 מיליון דולר‏

שירות גלובס‏ 03.08.2010

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של קראפט בישראל

התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם

חגית ברונסקי 29.07.2010

"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של אדיר סחר

תקציב החברה, המייבאת ומשווקת משקאות, מוערך ב-4 מיליון שקל ■ בשבוע הקרוב יעלה קמפיין קיץ ל"מאסטר קפה"

חגית ברונסקי 29.07.2010

יהושע וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב מי עדן

על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד

חגית ברונסקי 26.07.2010

תקציב הפרסום של רשת TNT עובר לדיוויד אדלשטיין

‎‎תקציב רשת האופנה לצעירים, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎חגית ברונסקי‏ 26.07.2010

תקציב הפרסום של פעמית סטור למגזר החרדי יטופל במקאן-אריקסון

תקציב הפרסום למגזר החרדי של רשת פעמית סטור לשנה הקרובה עומד על כ-800 אלף שקל

שירות גלובס 22.07.2010

מקאן-אריקסון יטפל בתקציב שירותי בריאות כללית למגזר הערבי

תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית למגזר הערבי בשנת 2010 מוערך בכ-2.5 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 22.07.2010

תקציב הפרסום של קרליין עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ היקף התקציב עומד על כ-8 מיליון שקל

חגית ברונסקי 21.07.2010

תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד

התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010

חגית ברונסקי 21.07.2010

תקציב הפרסום של ויזה כאל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף 30 מיליון שקל, טופל ב-5 השנים האחרונות בגלר-נסיס ■ באחרונה התחלפה ההנהלה בויזה כאל, והמנכ"ל הנכנס ישראל דוד הגיע מבנק דיסקונט, שתקציב הפרסום שלו מטופל ביהושע

חגית ברונסקי 20.07.2010

עלייה של כ-15% בהוצאה על פרסום במחצית הראשונה ב-2010

מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק

חגית ברונסקי 19.07.2010

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של חברת אקסטל

אקסטל היא יצרנית חלונות, דלתות ומערכות אלומיניום לבניין ■ היקף תקציב הפרסום של החברה עומד על 4 מיליון שקל

חגית ברונסקי 18.07.2010

משרד הפרסום פוליטי יטפל בתקציב של רשת האופנה פרופר

‎‎רשת האופנה פרופר היא יבואנית המותגים האמריקנים "פרוט אוף דה לום", "ראסל אתלטיק" ובעלת מותג הבית "פרופר" ■ תקציב הפרסום של הרשת נאמד בכמיליון שקל

‎‎שירות גלובס‏ 08.07.2010

תקציב הפרסום של קניון ארנה עובר לזרמון-גולדמן

התקציב, בהיקף מוערך של כ-2 מיליון דולר, טופל ב-3 החודשים האחרונים במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי

חגית ברונסקי 07.07.2010

תקציב הפרסום של בורגראנץ' עובר למקאן-אריקסון

בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר

חגית ברונסקי 22.06.2010

תקציב הפרסום של "גלובס" עובר למשרד יהושע TBWA

התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות, כנסים ומיזמים שונים מבית "גלובס" ■ במקביל, משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים

שירות גלובס‏ 20.06.2010

   474849505152535455565758596061   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 54 מתוך 67