תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה

החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2009

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.11.2009

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן

היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2009

רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

משרד עמית בן-נון יטפל בתקציב הפרסום של גן האירועים "הווילה" בגן אורנים

בחודשים הקרובים יעבור המקום מיתוג מחדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל ■ היקף תקציב הפרסום של "הווילה" צפוי לעמוד בשנת 2010 על מיליון שקל

שירות גלובס‏ 09.11.2009

כץ-קפלן יטפל בתקציב הפרסום של רשת VIM; בר רפאלי תשמש כפרזנטורית

היקף התקציב נאמד בכ-2 מיליון שקל ■ רשת VIM תשיק את הסניף הראשון שלה בתחילת 2010 במתחם Two G בראשון-לציון

שירות גלובס 05.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

דרורי-שלומי, פוגל ו-TBWA דיגיטל מתמודדים על תקציב מיסטר זול

תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 04.11.2009

טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציב הפרסום שלה

תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 01.11.2009

מסתמן: תקציב הפרסום של מותג הפירות "בראשית" יעבור לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל מאז 2007 בידי BBDO סוהו ■ מנכ"ל תאגיד הפירות "בראשית": "לכשייבחר המשרד בעתיד, נצא בהודעה מסודרת"

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2009

תקציב הפרסום של מפיצת הצעצועים דיאמנט עובר לציבלין תקשורת צעירים

בתקופה האחרונה עבדו הצדדים ביחד על השקת משחק הילדים "בקוגן" ■ היקף התקציב צפוי לעמוד בשנת 2010 על כ-3 מיליון שקל

שירות גלובס 27.10.2009

ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

   525354555657585960616263646566   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 59 מתוך 67