תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

פלאפון למשרדי הפרסום שלה: נצטרך לקצץ בריטיינר החודשי

במשרדי הפרסום של פלאפון, אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי, מנסים להגיע להבנות עם פלאפון באשר לעומק הקיצוץ ; פלאפון: "אנו בוחנים את ההסכמים עם כל הספקים, מתוך כוונה להתייעל ולהקטין עלויות"

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2008

קבוצת הפרסום G GROUP קיבלה את תקציב חברת הממתקים SAADI

התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור ; היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה

שירות גלובס 11.12.2008

מסתמן: שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציבי הפרסום של בורגראנץ' וברגר קינג

באורגד אחזקות, שרכשה לא מכבר את בורגראנץ', בוחנים בימים אלה אם לאחד את שתי הרשתות תחת מותג אחד - או להמשיך ולהפעילן בנפרד

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

יהושע TBWA מועמד להצטרף למערך הפרסום של 012 סמייל

שלמור-אבנון-עמיחי, שהיה משרד הפרסום העיקרי במערך של 012 סמייל, הפסיק לעבוד עם הקבוצה לאחר שהחל לטפל בתקציב האינטרנט של פרטנר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

7 משרדי פרסום מתחרים על תקציב הוניגמן בהיקף של כ-20 מיליון שקל

בין המשרדים המתמודדים: אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד ; קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים: אחד שיטפל בהוניגמן ושני שיטפל ב-TNT

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

תקציב הפרסום של ישיר בית השקעות עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד כה ב-Lead מקבוצת אדלר-חומסקי

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 04.12.2008

חברת החשמל הקפיאה את מכרז הפרסום בעקבות עתירת זרמון-גולדמן

(עדכון) - מוקדם יותר היום פנה זרמון-גולדמן לביהמ"ש בבקשה להוציא צו האוסר על חברת החשמל להמשיך בהליכי המכרז למתן שירותי פרסום קריאטיביים, עד שתוכרע בקשתו לצו זמני נגד המכרז

‎‎‏נועם שרביט‏ ושירות גלובס 30.11.2008

משרדי הפרסום הגדולים יחרימו את המכרז החדש של חברת החשמל

חברת חשמל הודיעה כי תנהל את כל מכרז הפרסום שלה על בסיס הצעות מסחריות בלבד ; בין המחרימים צפויים להיות משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2008

מסתמן: תקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL יעבור למקאן-אריקסון

מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2008

למרות התנגדות זרמון-גולדמן: חברת החשמל יוצאת במכרז פרסום חדש

המכרז יהיה מבוסס בעיקר על פרמטרים כספיים ולא על יכולות קריאייטיביות ; זרמון-גולדמן עתר לאחרונה לביהמ"ש בניסיון למנוע מחברת החשמל לצאת למכרז חדש, וטען כי הוכשל במכוון ע"י מנהלת הפרסום של החברה

ענת ביין-לובוביץ' וליאור ברון 23.11.2008

מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו

המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד

ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.11.2008

ענבר-מרחב-שקד צפוי לקבל את תקציב הפרסום של הוניגמן

כפי שנחשף ב"גלובס" - קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בין שני משרדים ; נציגי החברה ייפגשו בקרוב עם משרדי פרסום נוספים, כדי להחליט כיצד יורכב מערך הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2008

מסימני המשבר: בבריטניה מקצצים בתקציבי הפרסום

35% מהמשווקים בבריטניה מדווחים על עדכון תקציביהם כלפי מטה ברבעון השלישי

אדוורטייזינג אייג' 30.10.2008

חברת המדיה של ראובני-פרידן וישראל דיאמנט תיקרא "מרקיורי"

החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד ; אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2008

הוניגמן עשויה לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים

היקף תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן עומד על כ-20 מיליון שקל ; למשרד הפרסום של הוניגמן, גלר-נסיס, הובהר כי נבחנת האפשרות להעביר את הטיפול במותג TNT למשרד אחר - והם העדיפו להיפרד

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2008

   535455565758596061626364656667   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 66 מתוך 67