תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

האם תנובה מתעתדת לבצע שינויים נוספים במערך הפרסום שלה?

ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב ; באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

אליקים-הרמן זכה בתקציב המיתוג והפרסום של בית ההשקעות הדס ארזים

היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ; הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות

שירות גלובס 27.01.2009

ציבלין תקשורת צעירים זכה בתקציב הפרסום של פיקוד העורף

תקציב הפרסום של פיקוד העורף טופל עד כה בלפ"מ ; היקף התקציב ל-2009 צפוי לעמוד על כמיליון דולר ; משרד ציבלין שייך לקבוצת אדלר-חומסקי, ולכן את המדיה שלו תרכוש חברת המדיה של הקבוצה - מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2009

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז על מיתוג מדינת קוסובו בהיקף 5.7 מיליון אירו

זו פעם ראשונה שמשרד פרסום ישראלי זוכה במיתוג של מדינה ; במכרז התמודדו כ-10 קבוצות פרסום, בהן גם DDB ופובליסיס ; התקציב כולל את יצירת הקריאייטיב והאסטרטגיה של המיתוג ואת רכישת המדיה בכל העולם

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2009

TBWA Digital קיבלה את תקציבי הפרסום הדיגיטלי של מכללת ר"ג ו"בית מניב ישראל"

היקף שני התקציבים עומד על כ-9.5 מליון שקל ; "בית מניב ישראל" הינה חברה כלכלית בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי

שירות גלובס 26.01.2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס ; יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ; ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.01.2009

תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

הוצאות השיווק בסטגנציה: עוגת השיווק גדלה ב-2008 רק ב-0.6% ל-6.3 מיליארד שקל

זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון ; תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ; ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

דירוג המפרסמים 2008: זינוק בהוצאות לפרסום של שטראוס, קוקה-קולה, סופר-פארם ויוניליוור

בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן ; רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של הדקה ה-90

יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ; ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2009

תקציב הפרסום של רשת ZER4U בהיקף 3 מיליון שקל עובר לגולן נהרדע

הפעילות תכלול את שיווק המותג ופרסומו בקמפיינים ATL ו-BTL, קמפיינים באינטרנט, טיפול במועדון הלקוחות, טיפול במיתוג ומיצוב חנויות הרשת

שירות גלובס 08.01.2009

ראובני-פרידן וטויס אר אס נפרדים אחרי 8 שנים

סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס: "זו החלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום" ; נציגי הרשת נפגשים בימים אלה עם משרדי פרסום ; תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר ולא צפוי להשתנות ב-2009

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009

פישמן רשתות מפצלת את תקציב הפרסום

תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי ; הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.01.2009

מקאן, גיתם וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של "אדום אדום"

לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2009

תקציב XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין

המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 31.12.2008

   535455565758596061626364656667   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 65 מתוך 67