ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות
תקציב הפרסום של פיקוד העורף טופל עד כה בלפ"מ היקף התקציב ל-2009 צפוי לעמוד על כמיליון דולר משרד ציבלין שייך לקבוצת אדלר-חומסקי, ולכן את המדיה שלו תרכוש חברת המדיה של הקבוצה - מדיה קום
זו פעם ראשונה שמשרד פרסום ישראלי זוכה במיתוג של מדינה במכרז התמודדו כ-10 קבוצות פרסום, בהן גם DDB ופובליסיס התקציב כולל את יצירת הקריאייטיב והאסטרטגיה של המיתוג ואת רכישת המדיה בכל העולם
היקף שני התקציבים עומד על כ-9.5 מליון שקל "בית מניב ישראל" הינה חברה כלכלית בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי
טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית
בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון
הפעילות תכלול את שיווק המותג ופרסומו בקמפיינים ATL ו-BTL, קמפיינים באינטרנט, טיפול במועדון הלקוחות, טיפול במיתוג ומיצוב חנויות הרשת
סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס: "זו החלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום" נציגי הרשת נפגשים בימים אלה עם משרדי פרסום תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר ולא צפוי להשתנות ב-2009
תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז
יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל
לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות
המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום