תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT

היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט

ענת ביין-לובוביץ 04.01.2010

תקציב הפרסום של JDATE-קופידון עובר למקאן-אריקסון

תקציב הפרסום של אתר ההיכרויות, שטופל מאז 2005 בידי אידיאולוג'יק, יגדל להיקף שנתי של כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2009

דייויד אדלשטיין ינהל את הפרסום של רשת אירוקה

אדלשטיין, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, שימש בעבר כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובראובני-פרידן ■ כעת הוא ימונה למנהל קריאייטיב של אירוקה במשרה קבועה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2009

ענבר-מרחב-שקד יטפל בכל תקציב הפרסום של אקספוז

תקציב הפרסום השנתי הממוצע של אקספוז עומד על כ-4 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 24.12.2009

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL

על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2009

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של נירלט

התקציב טופל עד כה בידי פוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2009 פרסמה נירלט בהיקף 600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2009

פנסוניק העולמית מחפשת משרד פרסום חדש בארה"ב

תקציב הפרסום של ענקית האלקטרוניקה עומד על 40 מיליון דולר ■ כיום מטפלת בתקציב סוכנות קירשנבאום, בונד, סנקאל ושות' בניו-יורק

אדוורטייזינג אייג' 22.12.2009

תקציב סובארו על המדף? יפנאוטו נפגשה עם משרדי פרסום

כיום מטופל תקציב הפרסום של סובארו ב-JWT ישראל ■ בין המשרדים עימם נערכה פגישת היכרות: ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל

במכרז הפרסום התמודדו גם זרמון-גולדמן, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב השנה יעמוד על כ-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2009

בפעם השנייה: אירוקה מפסיקה את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן

לפני כחצי שנה הועבר התקציב מזרמון-גולדמן לבאומן-בר-ריבנאי, חזר כעבור חודשיים לזרמון, וכעת הודיעה הרשת שוב על הפסקת ההתקשרות עם זרמון ■ הפעילות הפרסומית של אירוקה תתבצע בשלב זה באופן עצמאי

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.12.2009

מכרז הפרסום של קק"ל: כל המשרדים עלו לשלב הבא

במכרז מתמודדים גליקמן-נטלר-סמסונוב, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי ומקאן-אריקסון ■ היקף התקציב, שטופל עד כה באדלר-חומסקי, צפוי לעמוד השנה על כ-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2009

תקציב הפרסום של יקב תבור בהיקף 3 מיליון שקל יטופל בגלר-נסיס

התקציב לא טופל עד כה במשרד פרסום כלשהו ■ במקביל לגלר-נסיס יחל היקב לעבוד גם עם arc אינטראקטיב

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2009

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.12.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

קבוצת מליסרון מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז

אחרי השלמת רכישת קניון רמת-אביב וקניון סביונים, בבעלות החברה נמצאים 5 קניונים ■ תקציב הפרסום יעמוד על כמיליון דולר, אך החיבור למשפחת עופר קורץ למשרדים הגדולים, שחלקם מתמודדים באמצעות חברות-בת

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

   515253545556575859606162636465   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 58 מתוך 67