תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל בשיווק במדיה החברתית

לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק

נועה פרג 17.10.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בהשקת הרכב הסיני הראשון בישראל

רכב ה-MG ישווק ע"י דוד לובינסקי ■ הערכות: ההשקעה בהשקה תעמוד על כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2010

JWT יטפל בתקציב פרסום פעילות המים של אלקטרה

היקף התקציב צפוי לעמוד על כמה מיליוני שקלים ■ אדלר-חומסקי, המחזיק ברוב תקציב הפרסום של אלקטרה, ימשיך לטפל בתקציב החברה המתחרה תמי 4

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2010

ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של מחלבות גד

התקציב, בהיקף של כ-350-500 אלף דולר, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי ■ במחלבות גד כיוונו לעבר משרד בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2010

תקציב הפרסום של מותג הרכב אופל יוצא למכרז

■ מדובר בתקציב המוערך בכ-15 מיליון שקל ■ בנוסף, תקציב הפרסום של סובארו יעבור בתחילת השנה ל-LEAD ■ עפ"י ההערכות, גם סמל"ת, יבואנית פיאט, צפויה לצאת למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2010

תקציב הפרסום של בית ההשקעות מאור לוסקי עובר לכהן-נעמן

בית ההשקעות מאור לוסקי יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש לסל המוצרים שלו

שירות גלובס 07.10.2010

4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של טיב טעם

‎‎גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל ‏

‎‎ענת ביין לובוביץ'‏ 05.10.2010

תקציב מחסני תאורה עובר מענבר-מרחב-שקד לאדלר-חומסקי

איציק חיימוב, בעלים משותף ברשת מחסני תאורה: "משרד פרסום הוא בדיוק כמו כל ספק אחר שמחליפים. למשרדי הפרסום יש פשוט יותר אגו"

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2010

שלמור-אבנון-עמיחי זכו בתקציב פרויקט השוק הסיטונאי

על תקציב הפרסום של פרויקט הנדל"ן, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר גלר-נסיס, פוגל-אוגילבי ואדלר-חומסקי ■ מסתמן כי את המדיה תקנה חברת יוניון הקשורה לשלמור

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2010

אדלר-חומסקי עשוי להצטרף למערך הפרסום של אל-על

בתקציב החברה מטפל כיום משרד הפרסום מקאן-אריקסון ■ אדלר-חומסקי יערוך בקרוב פרזנטציה לנציגי אל-על שתעסוק בחלק מסוים של פעילות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2010

יצרנית בגדי-הים גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

ת"א-מוסקבה המגזרי הפיק לפרטנר קמפיין למגזר הכללי

תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2010

ציבלין תקשורת צעירים קיבל 3 תקציבי פרסום חדשים

ההיקף הכולל של התקציבים - של יבואנית העגלות "בוגבו", של פארק השעשועים "בית חלומותיי" ושל הצעצוע האינטראקטיבי "צ'טמן" - עומד על 4.5 מיליון שקל

חגית ברונסקי 01.09.2010

תקציב הפרסום של חברת הפניקס עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום גלר-נסיס

חגית ברונסקי 16.08.2010

תקציב הפרסום של רשת PAYLESS יעמוד על 2 מיליון דולר

סקאל, שקיבלה את הזיכיון של רשת ההנעלה בישראל, שוקלת להעביר את תקציב הפרסום של הרשת למשרד חיצוני

חגית ברונסקי 08.08.2010

תקציב הפרסום של קבוצת קריסטל עובר למקאן-אריקסון

התקציב, שיעמוד על 5 מיליון דולר, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום בורודה-קפלן

‎‎חגית ברונסקי‏ 08.08.2010

   464748495051525354555657585960   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 53 מתוך 67