זאת על רקע חילופי ההנהלה בסונול ■ ב-2010 פרסמה סונול בהיקף של 4.1 מיליון דולר
הקבוצה, תחת המותג "קידום לך תצטיין", תשקיע 1.5 מיליון שקל בהשקת זירת דיגיטל חדשה
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ענבר-מרחב-שקד ודרורי-שלומי ■ תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-10 מיליון שקל
היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט
תקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית עבר בשנים האחרונות טלטלות בעקבות המשבר המדיני בין טורקיה וישראל ■ ב-2010 הגיע התקציב ל-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון
בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס
היקף התקציב יעמוד על כ-2 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד לאחרונה בידי שטרית מדיה גרופ
התקציב טופל בשנה האחרונה בידי יהושע TBWA ■ חברת בגדי-הים תצא בקרוב לתהליך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל
הקמפיין יתמקד בנושא המאבק על תמלוגי הגז ■ היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
היקף תקציב הפרסום של בית ההשקעות מיטב צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל בשנה
שניים מבעלי פוקס-גורן-גלעדי נמנים עם משפחת אשטרום המחזיקה ב-15% ממותג הריהוט קיקה ■ על-פי ההערכות, שני המשרדים יחלקו בסופו של דבר בתקציב הפרסום
בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה
BMW פרסמה מתחילת השנה בהיקף של 6.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ לאחרונה זכה גיתם גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב אופל
התקציב טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ■ מ-2004 לא ביצעה אלוני מהלך פרסום משמעותי
המותג צפוי לעבור השקה מחודשת בישראל, ועפ"י הערכות היקף התקציב הוא 15 מיליון שקל
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום