תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של מכללת וינגייט בהיקף כ-3 מיליון ש' יצא למכרז

לשלב הראשון ניגשו 12 משרדים, ובשלב המצגות מתמודדים יורו, בריקמן ובילצקי

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2010

תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עובר לאשכנזי-זלצמן

בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון

שירות גלובס‏ 21.02.2010

תקציב הפרסום של 018 אקספון עובר למשרד הפרסום Believe

התקציב, שטופל עד כה בידי יהושע TBWA, יעמוד בשנת 2010 על 3 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 18.02.2010

בוניטה מפסיקה את ההתקשרות עם אליקים-הרמן&נהרדעא

ככל הנראה, רשת האופנה תחזור לפרסם באופן עצמאי ללא משרד פרסום ■ היקף הפרסום של בוניטה ב-2009 עמד על כ-1.2 מיליון דולר

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 16.02.2010

אליקים-הרמן-נהרדעא יטפל בתקציב המותג smeg ובחברת האלקטרוניקה גולן ווסט ליין

היקף תקציב הפרסום יעמוד על 1.5 מיליון שקל ■ לאחרונה קיבל המשרד גם את תקציב רשת האופנה אירית ואקססורייז לונדון

שירות גלובס‏ 04.02.2010

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת מליסרון

במהלך המכרז הוגדר למשרדים כי היקף התקציב השנתי יעמוד על מיליון דולר ■ עבור כל קניון בקבוצה הוגדר תקציב פרסום של כמיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ 31.01.2010

לין&לין יטפל בתקציב הפרסום של דלתות OPEN GALLERY

מותג הדלתות יגדיל השנה את תקציב הפרסום, אשר יעמוד על כ-3 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 28.01.2010

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר עובר לפוגל-אוגילבי

החברה נפגשה גם עם משרדי הפרסום גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער ■ היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2010

יורו ישראל יטפל בתקציב הפרסום של אגד

המשרד טיפל בשנים האחרונות בתקציב יחסי הציבור של אגד ובפרסום של החברות-הבנות ■ תקציב הפרסום של אגד מטופל מזה מספר שנים בידי אליקים-הרמן

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2010

לין&לין יטפל בתקציב הפרסום של רשת פעמית סטור

טופל עד כה בידי משרד הפרסום לידור ■ תקציב הפרסום של הרשת לשנה הקרובה עומד על כ-2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 21.01.2010

תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2010

תקציבי הפרסום של בסט ביי וביג בוקס יוצאים למכרז

התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

מסתמן: תקציב הפרסום של פולקסווגן יעבור לאדלר במהלך 2010

נכון להיום טרם נקבע תאריך יעד לביצוע המהלך ■ מערך הפרסום של צ'מפיון מוטורס מורכב כיום מאדלר-חומסקי&ורשבסקי ופוגל-אוגילבי ■ ב-2009 השקיעה צ'מפיון מוטורס כ-2 מיליון דולר בפרסום המותג פולקסווגן

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז לפרסום מנהרות הכרמל

מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

שמעוני-פינקלשטיין מצטרף למערך הפרסום של לילית קוסמטיקה

על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

משרד חברון-זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של פטרוטק

פטרוטק היא הנציגה של חברת BG האמריקנית, אחת החברות המובילות בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק

שירות גלובס‏ 07.01.2010

   505152535455565758596061626364   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 57 מתוך 67