פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
טופל עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל ■ מדובר במכרז שזכה לביקורת חריפה בענף הפרסום, לאחר שהתברר כי מכללת אפקה איפשרה ל-23 משרדים לקחת בו חלק
זאת אחרי שנים של עבודה פרסומית עצמאית ■ היקף תקציב הפרסום עומד על 4 מיליון שקל
על תקציב הפרסום, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי
המכללה פרסמה מכרז פרסום פתוח, ומרבית המשרדים לא היו מודעים לכמות המשתתפים החריגה ■ איגוד חברות הפרסום: "במקומות מתוקנים מקובל שהלקוח משלם על הוצאות המכרז"
הפרסומאי גיל סמסונוב נגד הקמפיין: "כמו שאני לא אסע לטורקיה, כך אני לא יכול לפתות את עם ישראל לנסוע למדינה שראש הממשלה שלה משמיץ את ישראל" ■ הפרסומאי חן ענבר דווקא בעד
שני המשרדים מטפלים בתקציב מאז 2006 ■ על תקציב מפעל הפיס, בהיקף 40 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
תקציב הפרסום עמד בשנת 2010 על 7.5 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ במסגרת הזכייה יטפל באומן במותגים ישראכרט ואמריקן אקספרס
חודשיים לאחר סיום המכרז, חברת האשראי צפויה להודיע בקרוב על התוצאות ■ 3 משרדי פרסום הגיעו לשלב הגמר במכרז - באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי
תקציב הפרסום של רשת ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון
מסתמן: במכרז יתמודדו אדלר, גיתם, שלמור וראובני ■ תקציב הפרסום עומד על 40 מיליון שקל
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
על רקע הפיכתו למותג הסלולר של הוט, תקציב ההשקה של חברת הסלולר מירס יעמוד על 100 מיליון שקל ■ ראובני-פרידן גבר בגמר המכרז על שלמור-אבנון-עמיחי
על-פי הערכות, בבאומן-בר-ריבנאי ובמקאן-אריקסון החליטו לוותר עקב ההשקעות הגדולות הכרוכות בהשתתפות במכרז ■ היקף התקציב של מפעל הפיס עומד על 40 מיליון שקל
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום