היקף התקציב של משאיות איסוזו מוערך בכ-2 מיליון שקל, והיקף התקציב של הספארי עומד על כמיליון שקל
חברת כלמוביל נפרדת משלמור-אבנון-עמיחי שטיפל בתקציביה מזה 8 שנים ■ לצורך קבלת התקציב נדרש גליקמן לוותר על תקציב הפרסום של רנו
פניות נעשו בין היתר למקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם אילון זרמון יקבל הזדמנות להתמודד על התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו
משרד הפרסום DAVID, שבבעלות הפרסומאי דייויד אדלשטיין, מטפל גם בתקציב TNT השייך לקבוצת הוניגמן
תקציב הפרסום של רכבת ישראל מוערך ב-10-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
גבר בישורת האחרונה על מקאן-אריקסון ■ תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
כפי שנחשף ב"גלובס", בפוקס החליטו להפסיק את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן אחרי 15 שנות עבודה משותפת ■ תקציב פוקס עמד ב-2011 על 1.8 מיליון דולר
אדלר-חומסקי גבר בשלב הגמר על מקאן-אריקסון וגליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף תקציב הפרסום של ישרוטל עמד ב-2011 על כ-14 מיליון דולר במחירי מחירון
גלר-נסיס ושלמור-אבנון-עמיחי קיבלו הודעה כי הם מחוץ למירוץ ■ ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ביטוח ישיר על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
במכרז על התקציב התמודדו גם ברוקנר-נטע-יער וראובני-פרידן ■ ב-2011 עמד תקציב AIG, שטופל ע"י זרמון-גולדמן, על כ-17.3 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב, שטופל עד לאחרונה בשלמור-אבנון-עמיחי, יעמוד על 6 מיליון שקל
שני הצדדים מנהלים מגעים בימים האחרונים, אך אין עדיין חוזה חתום ביניהם ■ תקציב הפרסום של פוקס טופל ב-15 השנים האחרונות בזרמון-גולדמן
התקציב הוא בהיקף של 4 מיליון שקל ■ במכרז הושם דגש על פעילות דיגיטלית
פוקס ומשרד הפרסום זרמון-גולדמן עובדים יחד מזה כ-15 שנה ■ היקף תקציב הפרסום של פוקס ב-2010 עמד על 1.8 מיליון דולר בלבד
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של רשת ישרוטל על 14 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםחברת החשמליהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםענף הפרסום